profilaktyka antymalaryczna

1. Data: 2007-09-27 15:11:08

Temat: profilaktyka antymalaryczna
Od: "Basia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

wybieramy się w przyszłym tygodniu na 3 tygodnie do Tajlandii i Kambodży.
Jako profilaktykę antymalaryczną planujemy zażywać Doxycyclinę.
Jakie probiotyki byście polecili? Niestety Lakcid czy Lacidofil odpada, gdyż
nie mamy możliwości przechowywania tego w temp. 6-8 st. C.

Dzięki za pomoc.
pozdrawiam,
Basia

2. Data: 2007-09-27 15:20:58

Temat: Re: profilaktyka antymalaryczna
Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety Lakcid czy Lacidofil odpada, gdyż
> nie mamy możliwości przechowywania tego w temp. 6-8 st. C.

swietne jest Probacti4 - przechowywanie w temp. pokojowej, 4 szczepy
zamkniete w kapsulce dojelitowej dzieki czemu wystarczy brac tylko jedna na
dobe

tomasz

3. Data: 2007-09-27 15:37:04

Od: "Basia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> swietne jest Probacti4 - przechowywanie w temp. pokojowej, 4 szczepy
> zamkniete w kapsulce dojelitowej dzieki czemu wystarczy brac tylko jedna
na
> dobe

ok, też o tym czytałam i brałam pod uwagę.
A co myślisz o zażywaniu przez 7 tygodni Doxycycliny? Troche długo, ale tyle
trzeba :(

pozdrawiam,
Basia

4. Data: 2007-09-27 15:55:19

Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co myślisz o zażywaniu przez 7 tygodni Doxycycliny? Troche długo, ale
> tyle
> trzeba :(

teoretycznie nic nie powinno sie stac, troche balbym sie tylko zwiekszenia
ryzyka zlapania jakiegos grzyba (pomysl o zabraniu ze soba tez lekow
p/grzybiczych) ... musialabys porozmawiac z praktykami czy nie ma nic
lepszego, z wszystkich znanych mi "swinstw" stosowanych w profilaktyce
malarii ja chyba tez postawilbym na doxycykline

tomasz

5. Data: 2007-09-27 16:13:26

Od: "Basia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lepszego, z wszystkich znanych mi "swinstw" stosowanych w profilaktyce
> malarii ja chyba tez postawilbym na doxycykline

Przed grzybica (przede wszystkim boję się narządów rodnych i jamy ustnej)
nie będzie chronić Probacti4?
Jak nie, to co byś polecił?

Basia

6. Data: 2007-09-27 16:18:12

Od: "John Shade" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na
>
> ok, też o tym czytałam i brałam pod uwagę.
> A co myślisz o zażywaniu przez 7 tygodni Doxycycliny? Troche długo, ale tyle
> trzeba :(

Nie jestem lekarzem i nie znam sie na medycynie ale to pierwsza rada jakiej
udzielę - podobno trzeba uważać na słońce (wiecej jest (wiem bo czytalem
kiedys choc juz nie pamietam) w necie jesli przeszukiwac pod kątem
doksycyklina). Jeden facet czytalem na grupie borelioza dostal krostek
na rekach od chodzenia nawet po polskich górach co tu mówić o
regionie polozonym na północ od indonezji a na poludniowy wschód
od Chin (który to region nazywa się Tajlandia)

js

7. Data: 2007-09-27 16:21:13

Od: "John Shade" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> regionie polozonym na północ od indonezji a na poludniowy wschód
> od Chin (który to region nazywa się Tajlandia)

tj filipiny ;-) mialem na mysli filipiny, do tajlandii jedziecie ? - nuda -
lepiej na fiipiny

js

8. Data: 2007-09-27 16:39:19

Od: "Basia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ok, też o tym czytałam i brałam pod uwagę.
> A co myślisz o zażywaniu przez 7 tygodni Doxycycliny? Troche długo, ale
tyle
> trzeba :(
Mam jeszcze takie pytanko. Czy w przypadku gdyby wystąpiły jakieś skutki
uboczne Doxycykliny czy można zamiast zażywania jej przez 4 tygodnie po
powrocie przerzucić się na tydzień na Malarone (który podobno nie ma skutków
ubocznych)?

pozdraiwam,
Basia

9. Data: 2007-09-27 17:36:25

Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przed grzybica (przede wszystkim boję się narządów rodnych i jamy ustnej)
> nie będzie chronić Probacti4?

niestety nie szczegolnie...

> Jak nie, to co byś polecił?

profilaktycznie to nic, nie ma sensu sie truc szczegolnie ze leki
p/grzybicze sa wyjatkowo toksyczne dla watroby i nie mozna ich brac przez
dluzszy czas

jako, ze jak sie domyslam nie ma mozliwosci zabrania wiekszej ilosci
lekarstw ja bym na wszelki wypadek wzial ze soba (nie lykal
profilaktycznie!) np. orungal - ale skonsultuj to jeszcze ze swoim lekarzem;
jak masz sklonnosci do grzybic pochwy to wez tez cos miejscowego, ja tez
zawsze biore ze soba jakis Lamisilat na skore

tomasz

10. Data: 2007-09-27 17:45:09

Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uboczne Doxycykliny czy można zamiast zażywania jej przez 4 tygodnie po
> powrocie przerzucić się na tydzień na Malarone (który podobno nie ma

Doxyxcyclina jest zazwyczaj dobrze tolerowana, faktycznie moze pojawic sie
nadwrazliwosc na swiatlo... ale to po powrocie juz nie bedzie stanowilo
problemu; z ta zmiana to ja bym samemu nie ryzykowal, w razie czego
nalezaloby sie skontaktowac z jakims lekarzem od chorob tropilaknych- oni
maja najlepsze doswiadczenia w tym temacie

tomasz

Salmonella Kentucky - szukam materiałów
lekarze w polsce
nerwica genetyczna
Zapalenie wątroby
Szukam czegoś do poczytania o stomatologii. :)