Re: program do drukowania recept - C.D....

From: "Grzegorz Zadrożny" <k...@i...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: program do drukowania recept - C.D....
Date: Tue, 20 Nov 2001 08:28:34 +0100

Dziękuję za pozytywną ocenę.
Jednocześnie informuję że wczoraj wieczorem umieściłem w sieci nowszą wersję
z paroma nowymi drobiazgami.

Przyznaje, że moją intencją było nie tyle zapewnienie czytelności recept,
ile danie lekarzom możliwości wydruku w domu kilku druczków zamiast
zamawiania paczki 1000 recept w drukarni. Problem jest w kodzie kreskowym
wymaganym przez kasy chorych - taki kod może wygenerować jedynie komputer.

Do tej pory sądziłem, że dawanie możliwości drukowania także części dot.
leków nie ma sensu, bo i tak w chwili wypisywania recepty lekarz nie będzie
miał dostępu do komputera albo nie będzie mu sie chciało przesiadać itd.
Coraz częściej dochodzą mnie jednak głosy, że taka funkcjonalność byłaby
jednak przydatna. Zrobi się w najbliższym czasie.

Pozdrawiam,
Grzegorz