program do kontroli rodzicielskiej - ograniczenie czasu spedzanego w internecie

1. Data: 2008-07-07 08:24:08

Temat: program do kontroli rodzicielskiej - ograniczenie czasu spedzanego w internecie
Od: "wek" <w...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

potrzebuje program do kontroli rodzicielskiej
zalezy mi na tym, aby ograniczyc czas spedzany w internecie przez dziecko
czyli, zeby np. o 20 na komputerze dziecka internet przestawal dzialac i
zaczynal np. dopiero o 15 nastepnego dnia
czy znacie moze jakis taki program i mozecie polecic?
chodzi o czywiscie o jakiegos freeware

dzieki z gory za pomoc

2. Data: 2008-07-07 08:43:59

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "wek"
>zalezy mi na tym, aby ograniczyc czas spedzany w internecie przez dziecko
>czyli, zeby np. o 20 na komputerze dziecka internet przestawal dzialac i
>zaczynal np. dopiero o 15 nastepnego dnia

Nie ma czegoś takiego jak "internet na komputerze dziecka".

>czy znacie moze jakis taki program i mozecie polecic?
>chodzi o czywiscie o jakiegos freeware

Tak. Nazywa się wychowanie.

--
[------------------------] Dziękuję, wolę sobie trochę pouderzać
[ K...@e...eu.org ] tłuczkiem do kartofli po palcach, przyjem-

3. Data: 2008-07-07 21:20:31

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Beniamin www.beniamin.pl/

--
misiczka

4. Data: 2009-10-15 15:00:21

Od: "Tomek" <news@_WIADOMO_CO_Z_TYM_zrobic_zdjeciawkrysztale.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaczynal np. dopiero o 15 nastepnego dnia
> czy znacie moze jakis taki program i mozecie polecic?

każdy program można wyłączyć, masz dwie sensowne opcje:

1. Router z time-based ACL
2. Wprowadź regulamin korzystania z internetu.

--
Tomek
---

slub z obcokrajowcem
Nie jest ani kobiet?, ani mężczyzn?.
Czy ksiadz moze palic marihuane czy nie?
Zajefajny filmik
Dzieci to