program pytanie

1. Data: 2005-03-22 20:16:40

Temat: program pytanie
Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam schemat w pliku z rozszerzeniem pat. Próbowałam go otworzyć programami :
Patern Maker Viewer
PCStitch
Corel
wszędzie występuje błąd formatu. Proszę o informację jakie inne programy
korzystają z plików z rozszerzeniem pat.
pozdrawiam Maciek

1. Data: 2005-03-22 20:38:15

Temat: Re: program pytanie
Od: "Dziunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszędzie występuje błąd formatu. Proszę o informację jakie inne programy
> korzystają z plików z rozszerzeniem pat.

.pat to PC Stitch.
Spróbuj zmienic nazwę pliku. Często daje pożądane rezultaty. Sama miałam
kilka takich .pat'ów które jak chciałam otworzyć to wyskakiwało mi, że plik
jest uszkodzony. Zmiana nazwy pomogła :)

--
Dziunia
holecka1 małpa gazeta.pl

1. Data: 2005-03-22 21:19:36

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszędzie występuje błąd formatu. Proszę o informację jakie inne programy
> korzystają z plików z rozszerzeniem pat.

Rozszerzenie pat powinno być niby otwierane programem PC Stitch ale ja również
miałam takie same problemy i doszłam do wniosku, że to zależy jakim numerem
PCSstitch jest wykonany wzór, oprócz programów, które wypisałaś używam
jeszcze: "PCStitch7Pattern Viewer" oraz Pattern Maker Viewer, który otwiera dwa
rozszerzenia:&#8221;sxd&#8221; i &#8222;pat&#8221;. Ten ostatni program jest do
ściągnięcia ze strony:
http://www.hobbyware.com/pm_downloads.htm
Zawsze udawało mi się otworzyć którymś z tych programów każdy schemat
pozdrawiam Krystyna

1. Data: 2005-03-22 21:34:52

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszędzie występuje błąd formatu. Proszę o informację jakie inne programy
> korzystają z plików z rozszerzeniem pat.

Powinien otwierać PCStitch, ale często są problemy. Jeśli próbowałas metodą
klikania pliku i wybierania opcji "Otwórz za pomocą", to pozostaje jeszcze
otwarcie programu PCStitch, kliknięcie "File>Open", znalezienie pliku na
dysku i otwarcie w programie. Potem powinien się otwierać już "z zewnątrz".
Pozdrawiam
Jandulka

1. Data: 2005-03-23 05:16:34

Od: "Syla" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo wam dziękuję za rady, żona się ucieszy jak wróci ze szpitala, że mam
dla niej nowe wzorki pozdrawiam Maciek

.

prosba [czolenkowo-szydelkowa]
"koronka frywolitkowa"