programy komputerowe a nasza strona

1. Data: 2002-03-25 10:26:59

Temat: programy komputerowe a nasza strona
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia postulowala ostatnio dodanie na stronie grupy dzialu o programach do
projektowania ogrodow. Pierwsza mysl, jaka mi przyszla do glowy, to ze
faktycznie, brakuje takiego tekstu. Jednak potem wpisalem w przegladarke -
pierwsza z brzegu - onet - haslo projektowanie ogrodow i okazalo sie, ze
wcale nie tak trudno znalezc takie informacje. Czy zatem powinienem robic
reklame firmie, ktora nie dosc, ze nie zamierza nawet przetlumaczyc tego
programu na polski, to jeszcze calkowicie lekcewazy swoich ewentualnych
klientow i choc ma dostep do sieci, to nawet nie probuje zagladac na nasza
grupe? Moze to rola przedstawicieli tej firmy by odpowiadac na tego typu
pytania. Reasumujac, moje watpliwosci budzi fakt, czy powinienem robic im
reklame. Czy zasluzyli na to. Decyzje podejme sam, taka rola redaktora :-)
ale najpierw chcialbym sie skonsultowac z Wami i poznac Wasz punkt widzenia.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

2. Data: 2002-03-25 14:57:19

Temat: RE: programy komputerowe a nasza strona
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Rafal Wolski
Decyzje podejme sam, taka rola redaktora :-)
ale najpierw chcialbym sie skonsultowac z Wami i poznac Wasz punkt widzenia.

Pozdrawiam.
Rafal Wolski

Moj jest zgodny z Twoim :-))
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl

3. Data: 2002-03-25 17:44:04

Od: Appa <p...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

masz calkowita racje. To zadanie dla dzialu zbyt/marketing.
W przeciwnym wypadku dojdzie szefostwo do wniosku, ze w Polsce
sprzedaje sie wszystko samo i ten obszar dzialania jest niepotrzebny.
I my posiadamy wplyw na stosunek firma- klient, szczegolnie gdy
pozostawiamy produkt w sklepie.
Szkoda tylko ze wtedy idzie na bruk produkt sales manager,
a gruboskorni, czesto pozbawieni rzeczywistosci dyrektorzy, dalej
bawia sie na scenie systemu, ktory zyje z oklaskow.

Pozdrawiam

Piotr Appa

4. Data: 2002-03-25 17:59:39

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moj jest zgodny z Twoim :-))
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich
> Boguslaw Radzimierski.

A ja zgodzę się z Tobą tym bardziej, że o tym programie już kiedyś się
wypowiedziałem. Czasami mam ochotę polecać "Simsów" jako bardziej dojrzały
program.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy

5. Data: 2002-03-25 20:03:19

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam trochę odmienne zdanie to znaczy zamiast pisać o programie/ach z
nazwy można zamieścić uwagi i opinie jakie pojawjały się generalnie o
projektowaniu za pomocą programów (było dużo krytycznych). Ja sam na
początku miałem wrażenie że program coś pomoże a teraz planowanie najlepiej
idzie mi w terenie jak patrzę i uruchamiam wyobraźnię. Sam Twój tekst o tym
jak to firmy się nie przykładają jest też wart by ewentualnych chętnych o
tym informować.
Oczywiście jest to może nawet wiecej pracy w przygotowaniu materiału. :-(

Pozdrawiam
Bogusław Bielawski

6. Data: 2002-03-25 21:14:08

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że warto choćby dlatego, że programy te mają zazwyczaj "podręczną
encyklopedię roślin ozdobnych" a także ładne fotografie roślin i kompozycji
ogrodowych. Niemniej warto pamiętać, że u autorów zachodnich termin "Europa
Środkowa" oznacza pogranicze Francji i Niemiec. A co tam rośnie w gruncie, u
nas wymarznie.

Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski
http://ogrody.agrosan.pl/ciecinski/
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/jan_ciecinski.ht

7. Data: 2002-03-25 23:31:40

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2002-03-26 09:03:54

Temat: Odp: programy komputerowe a nasza strona
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też mam wrażenie, że zamiast robienia reklamy można wybrać wątki
krytyczne i ewentualnie dać odsyłacze do stron firm?

Pozdrawiam, Basia.

PD: koty
PD: Forsycja-cięcie
zakup iglakow i drzewek