projekt Internet

1. Data: 2003-02-26 18:05:43

Temat: projekt Internet
Od: "Wenza" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Na stronie listy dyskusyjnej "Pajeczaki"
http://pajeczaki.idn.org.pl/dostepny.htm umieściłem projekt Internet
dostępny.
Przeczytajcie i powiedzcie co o nim myślicie. Jestem przygotowany na
konstruktywną krytyką i proszę o takie głosy.
Zdrówko
Wenza
P.S. Ten projekt można przeczytać również na
http://free4web.pl/FS/t/109152/26797/612771/20231 lub
http://www2.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html
?f=488&w=4759738

2. Data: 2003-02-26 19:32:18

Temat: Re: projekt Internet
Od: "Marian L" <marian.landowski()@lama.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
"Wenza" w news:b3ivln$ftq$1@inews.gazeta.pl...
napisał:

> [...]
> Przeczytajcie i powiedzcie co o nim myślicie. Jestem przygotowany na
> konstruktywną krytyką i proszę o takie głosy.

Brawo Wenza !!!

Pozdrawiam
Marian L

3. Data: 2003-02-27 08:34:26

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wenza!!!
Brawo za inicjatywę ale jest "ale". Ja pracuję w bibliotece miejskiej gdzie
są stanowiska dla osób niepełnosprawnych pracownia powstała ze środków
PEFRON i ja jako inwalida ją prowadzę. Niestety jest problem innego typu ON
nie mogą tutaj dotrzeć w zimie i w lato zresztą też, choć biblioteka
pozbawiona jest barier architektonicznych problem jest w czym innym mało
jest osób niepełnosprawnych, które mogą same sobie pozwolić na przybycie do
biblioteki. Ja działam trochę inaczej staram się stworzyć ON stanowisko
komputerowe w domu. W roku 2001 załatwiłem 8 komputerów dla ON ze środków
PFRON. a W roku 2002 udało się załatwić parę komputerów dla stowarzyszenia
działającego dla ON. Ja wiem że to zniechęca ich do wyjścia z domu, ale do
biblioteki i tak nie przyjdą bo np. jedna z dziewcząt mieszka na wsi i nie
ma możliwości przyjechania do mnie. Mam jeszcze na ten temat wiele
spostrzeżeń jak chcesz to pisz do mnie na priv
pozdrawiam Wiesław

http://www.gazeta.pl/usenet/

Uwaga zawodnicy wózkarze!
Zaproszenie na mecz kosza-wawa