propozycja (dlugie)

1. Data: 2002-10-23 14:54:58

Temat: propozycja (dlugie)
Od: "gabinet" <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
juz od dluzszego czsu zagladam na ta grupe i coraz bardziej podobaja mi sie
hafty krzyzykowe. zaczelam juz nawet kolekcjonowac wzorki z mysla o ich pozn
iejszym wyhaftowaniu :)
moj mezczyzna (MM) podchodzi do tego baaaardzo sceptycznie -ale ja mu jeszcz
e pokrze...
MM znajac moje zamilowanie do robienia stronek zaproponowal zebym zrobila st
ronke z wzorami i tu wlasnie mam pytanie do grupowiczek i grupowiczow czy ta
ka stronka bylaby potrzebna?
myslalam tu glownie o wymianie wzorow - widze ze robi sie spore zamieszanie
jezeli ktos ma jakis ciekawy wzorek i zaczyna go rozsylac mailami
a tak to mozna go zamiescic na stronce i juz

posiadam dostep do serwera ze spora iloscia wolnego miejsca i troche czasu n
a administrowanie takiej stronki
mogloby to wygladac np tak: http://www.mulina.prv.pl

pozostawiam pomysl grupie pod rozpatrzenie

pozdrowienia
Małgorzata Słowik - gabi
mailto: g...@r...net

1. Data: 2002-10-23 14:58:51

Temat: Re: propozycja (dlugie)
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a administrowanie takiej stronki
> mogloby to wygladac np tak: http://www.mulina.prv.pl
>
> pozostawiam pomysl grupie pod rozpatrzenie

Nie wydaje mi sie, ze bylby to dobry pomysl. Wczesniej czy pozniej takie
strony sa oskarzane o plagiat (slusznie zreszta, hihihi ;) ) i zamykane. A
moga byc i powazniejsze konsekwencje. Natomiast rozsylanie wzorow
bezposrednio do "odbiorcy" jest bezpieczniejsze.
Takie jest moje zdanie.
Zreszta za przyklad moge podac strony rosyjskie, ktore nagminnie "padaja".
Pozdrawiam i takze czekam na opinie
--
Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-10-27 07:36:33

Od: A...@i...pl (Agata) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Takie jest moje zdanie.
> Zreszta za przyklad moge podac strony rosyjskie, ktore nagminnie

Odnośnie wzorków - też tak myślę. Byłoby to wygodne, ale... te prawa
autorskie:-) Wydaje mi się, że już wcześniej padła propozycja stworzenia
strony, na której będą umieszczane zdjęcia prac Grupowiczek?
Przyszedł mi do głowy pewien pomysł, nie wiem czy dobry.
Na stronie możnaby umieszczać porady Grupowiczek, które
pojawiają się na grupie. Wiem, że istnieje archiwum, ale przeglądanie
go pochłania dużo czasu. A tak byłoby szybciej i taniej dla
posiadających
modemy.
Dobry pomysł czy nie?
Pozdrawiam
Agata

Uwielbiam, gdy mnie odwiedzasz... >>> http://link.interia.pl/f1663

1. Data: 2002-10-28 08:19:28

Temat: Re: propozycja
Od: "gabi" <g...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata <A...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Odnośnie wzorków - też tak myślę. Byłoby to wygodne, ale... te prawa
> autorskie:-)

Fakt :)

>Wydaje mi się, że już wcześniej padła propozycja stworzenia
> strony, na której będą umieszczane zdjęcia prac Grupowiczek?

Jezeli tylko ktos bedzie chcial to z mila checia bede zamieszczala prace Gru
> [...]

> Przyszedł mi do głowy pewien pomysł, nie wiem czy dobry.
> Na stronie możnaby umieszczać porady Grupowiczek, które

Jezeli jest takie zapotrzebowanie to rowniez nie ma problemu i taki dzial mo
ze powstac

Przyznaje, ze tworzac moja stronke przez mysl przemknelo mi ze bedzie to nie
oficjalna stronka grupy, ale niedawno doczytalam w archiwum ze oficjalna str
onka jest juz w trakcie tworzenia, wiec nie chce dublowac tematu
Jak na razie przy pomocy "Haftu Krzyzykowego" przerabiam popularne gify w sc
hematy xxx. Mam nadzieje ze, moze ktorys z nich sie spodoba i zostanie wyhaf
towany.

Pozdrawiam cieplutko
Gabi

linki
nowy link
Mam pytanie
Wzorki małych kotków świątecznych na plastikową kanwę
obrus z wstawka z aidy