propozycja na niskokaloryczne sniadanie?

1. Data: 2003-07-19 06:36:02

Temat: propozycja na niskokaloryczne sniadanie?
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

chce zapomniec o smazonych potrawach, chlebie i serze zoltym, ktore mnie
gubia. pomozcie - co wy jecie i nie tyjecie?

przychodzi mi do glowy:

- jogurt naturalny z musli
- zupa mleczna
- serek wiejski z warzywami
- salatki - no ale jakie?

1. Data: 2003-07-19 08:11:51

Temat: Re: propozycja na niskokaloryczne sniadanie?
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> chce zapomniec o smazonych potrawach, chlebie i serze zoltym, ktore
mnie
> gubia. pomozcie - co wy jecie i nie tyjecie?

Wystarczy szklanka wody mineralnej przed śniadaniem - koniecznie z
cytryną, inaczej nie da się wypić.
Jesli o mnie chodzi, mogę nie jeść kolacji, ale śniadanie musi byc
porządne.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-19 08:35:16

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena napisał:
> chce zapomniec o smazonych potrawach, chlebie i serze zoltym, ktore mnie
> gubia. pomozcie - co wy jecie i nie tyjecie?

> [...]
dla mnie codzienne sniadanie to tostowany chleb z czyms. najczesciej to
jogurtowa ostrowia i pomidory z ogorkami na to polozone. albo tosty z
zoltym serem i pomidorami. tosty z dzemem, z maslem i czosnkiem (to w
sobote ;) ) tosty z jajkiem. tosty i serek wiejski. mnostwo!!!
albo jajeczniczka :)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-19 08:36:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Jul 2003 08:36:02 +0200, "rena" <r...@p...pl> wrote:

>chce zapomniec o smazonych potrawach, chlebie i serze zoltym, ktore mnie
>gubia. pomozcie - co wy jecie i nie tyjecie?

> [...]

owoce. podobno bardzo zdrowo jesc do poludnia owoce.

Van Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-19 08:48:24

Od: "Acha" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesto rano wrzucam w siebie salatke owocowa. Ja robie ja tak:pokrojone
kiwi,banan,pomarancze,jabłka plus sparzone rodzynki z jogurtem naturalnym
ale pewnie kazdy ma swoj sposób na ulubiona salatke z owocow. Inna
propozycja to ser bialy chudy z jogurtem naturalnym, cebulka,rzodkiewka.
Smacznego

1. Data: 2003-07-19 09:00:50

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd napisal(a):

>Jesli o mnie chodzi, mogę nie jeść kolacji, ale śniadanie musi byc
>porządne.

Ja z kolei rozbijam sniadanie na kilka podejsc: rano jogurt lub melko
z musli (oczywiscie 3.2%), potem dopiero sniadanie (zwykle 1-2
kromki), potem jablka, kalarepa, itd. Kolacje z kolei jemy zwykle
nieco obfitsze, ale malo chleba + jakies dodatki.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-07-19 09:19:54

Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak naprawdę to "obcinać" na kaloriach powinno się po południu, a zwłaszcza
wieczorem, a śniadanie to podstawa - nawet przy odchudzaniu. Jak nie
będziesz miała rano energii to potem szybko będą cię łapać ataki wilczego
głodu.
Najlepiej: rożne kanapki (chleb razowy, żytni, pumpernikiel, grahamki) z
serkami, pastami warzywnymi, pastą z sezamu (tahini) lub pestek z dyni
(robię sama i jest świetna zamiast masła)
oczywiście sałata, ogórki, pomidory, papryka,rzodkiewki
mozna też owocowo: muesli/ płatki owsiane, jęczmienne lub ryżowe gotowane +
jogurt/mleko +owoce

1. Data: 2003-07-19 09:22:14

Od: "kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisał
w wiadomości news:q22ihv8163e2cnq2eeabtn68bdnfmjbdrl@4ax.com...
> [...]
> kromki), potem jablka, kalarepa, itd. Kolacje z kolei jemy zwykle
> nieco obfitsze, ale malo chleba + jakies dodatki.
Hamerla zaczyna śniadanie od jogurtu, a kończy obfitą kolacją, w której
główny trzon (nie mylić z kuchennym) stanowią jakieś dodatki. Co za bzdury!
kinga

1. Data: 2003-07-19 09:22:57

Od: "kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zoltym serem i pomidorami. tosty z dzemem, z maslem i czosnkiem (to w
> sobote ;) ) tosty z jajkiem. tosty i serek wiejski. mnostwo!!!
Opisz nam jeszcze jak się kąpiesz i jak myjesz ząbki.
kinga

1. Data: 2003-07-19 09:28:29

Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Chabierska" <a...@i...com> napisał w wiadomości
pastą ... z pestek z dyni
> (robię sama i jest świetna zamiast masła)

Jak się to robi? A.

Co można zrobić z suchego pieczywa?
Oberzyna
Ogorki