Re: propozycje nalewek...

Data: 2018-10-04 09:48:54
Temat: Re: propozycje nalewek...
Od: "abn140" <a...@g...com>

>Ale samo posiadanie aparatury chyba nielegalne nie jest?
nie jest. produkcja tez nie.
inaczej jakby to moglo byc ze tyle na alle tego jest?
co do aparatury za 7 k to nie radze.
jestem juz stary dziad a za komuny to niejedno sie robilo i znam sie troche
na tym....
w rektyfikacji domowej cesarzem jest wysokosc kolumny.
oczywiscie taka za 7k tez dziala i daje dobry towar ale przy tej wysokosci
wymagana jest
powolnosc procesu.
generalnie przy tych kegach to z dzien caly. rozgrzanie moze wymagac 2-3
godzin.
potem praca kolejne 6-10. a licznik pradu bije.
zapewne nadal sie to oplaca, ale nie wiem czy na tyle coby 7k szmalu w tym
mrozic.
wiec jak potrzebujesz troche tego to imo nie warto sie pierdzielic...
wyjsciem jest prymitywny aparat, puscic na tzw zwalke, po czym kolejny raz
przerobic juz odebrane
wtedy zluzowac z szybkoscia , powinno sie udac ok 90% mocy uzyskac.
smierdziec jednak nadal bedzie.
od tego sa wegle aktywne. filtrujesz kilka razy i jest git.
ale znowu - masa pracy, okolicznosci zapachowe bywaja nieprzyjemne, miejsce
trza miec itp itd.
szkoda zdrowia dla paru litrow.