Re: propozycje nalewek...

Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: propozycje nalewek...
Date: Thu, 4 Oct 2018 22:51:53 +0200

Lisciasty pisze:

> Co do bimbru to na pewno masz Waść rację, ale ja chciałbym też czasem
> uzyskać spirytus w formie czystej pod nalewki i ajerkoniak, a tego
> metodą prymitywną nie osiągnę :/

Ajerkoniaku, jak sama nazwa wskazuje, nie należy robić ze spiritusu
rektyfikowanego. Owszem, dobrze jest gdy ten destylat poleży trochę
w dębowej beczce przed ujajecznienien, ale i bez tego można. Smak
będzie lepszy (i bliższy oryginalnego advocata) niż na bezpłciowym
polmosie.

Jarek

--
Tales z Miletu, Sedes z Bakielitu, Spiritus z Polmosu.