propozycje przekąsek

1. Data: 2005-01-19 18:59:27

Temat: Re: propozycje przekąsek
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

gamadz wrote:
> Jakie macie ciekawe propozycje na przekąski do wieczornego wina z
> przyjaciółmi??

Sery, oliwki, mikrozapiekanki z roznosciami, zglodnialam...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2005-01-19 19:00:14

Temat: propozycje przekąsek
Od: gamadz <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie macie ciekawe propozycje na przekąski do wieczornego wina z
przyjaciółmi??

gamadz

1. Data: 2005-01-19 20:41:30

Od: "Roberto" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gamadz" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jakie macie ciekawe propozycje na przekąski do wieczornego wina z
> przyjaciółmi??
>
> gamadz

Proponuję

1. pieczywo czosnkowe z salami albo peperoni - skład: bułka weka albo zwykłe
krojone w małe kanapki, masło czosnkowe własnej produkcji (masło + czosnek),
na posmarowane kanapeczki po plasterku salami, na to odrobina startego serka
i posypać oregano. Do nagrzanego piekarnika i gotowe. Pieczenie "na oko" jak
kto chrupiące lubi.

2. "Kurczaczki". Czyli filety z kurczaka, albo schab pokrojony w paseczki i
dalej jak kotlety schaboszczaki - w jajku z przyprawami i bułce. Po
usmażeniu zamykać w naczyniu żaroodpornym (albo innym) z jakimiś ziółkami -
ja stosuje bazylie własnej hodowli. Do tego sosik (mała profanacja) kupny
Łowiczowy albo jaki podleci pikantny albo łagodny i przekąska gotowa. Znika
błyskawicznie

3, Może nie koniecznie przekąska ale sałatka:

Brokuł (surowy albo mrożony). Różyczki brokuła sparzyć wrzątkiem albo
chwilkę podgotować .Ja wrzucam do wrzątku i sole po czym czekam aż woda
zwarzy - gotowe. Dodaje pokrojoną czerwona paprykę i ser feta pokrojony w
kostkę (jak się uda) do tego sos: 1 śmietana + łyżka majonezu + 2-3
zgniecione ząbki czosnku. Wszystko mieszam o gotowe. Do tego małe kanapeczki
weki opiekane albo niekoniecznie.

Może coś się przyda.
Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2005-01-19 21:16:55

Od: s...@o...pl (Joanna) szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mogą być też inne mikroprzekąski czyli koreczki, np. z żółtego sera, wędliny
i papryki lub ogórka kiszonego czy konserwowego.
Smaczne, poręczne i kolorowe.
Joanna Witkowska
s...@o...pl
j...@t...pl

1. Data: 2005-01-19 21:33:24

Od: "A.L." <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

gamadz wrote:
> Jakie macie ciekawe propozycje na przekąski do wieczornego wina z
> przyjaciółmi??

Suszona sliwka owinieta w plasterek boczku i przekluta wykalaczka, zapiec w
piekarniku przez 15 min. - minimum 10 szt. na osobe.
Ania

1. Data: 2005-01-20 22:33:16

Od: "owaga" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> Suszona sliwka owinieta w plasterek boczku i przekluta wykalaczka, zapiec
> piekarniku przez 15 min. - minimum 10 szt. na osobe.
> [...]

w jakiej temp?

owaga

1. Data: 2005-01-21 07:27:25

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

owaga wrote:
> Użytkownik "A.L." <a...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
>
> w jakiej temp?

Okolo 200 st.C.
Ania

1. Data: 2005-01-22 12:41:08

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gamadz <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:csmacp$oe0$...@i...gazeta.pl...
> Jakie macie ciekawe propozycje na przekąski do wieczornego wina z
> przyjaciółmi??
> gamadz

...w takiej dużej prostokątnej formie zrobić Quich'a lotaryńskiego...dół to
ciasto typu "słone na tarte" :) a góra to kawałki boczku zalane mieszanina
śmietany i jaj...po upieczeniu pokroic w zgrabne kwadraty...i pod wino na
zimno lub lekko ciepło...

agataw

Sałatka z kurczakiem
napój imbirowy