prośba

1. Data: 2006-04-23 20:20:28

Temat: prośba
Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam do was ogromną prośbę.Poszukuje pełnej wersji GetBota ale nie
moge jej znaleźć. Czy ktos mógłby być tak miły i podesłaść mi ten program
wraz z krótką instrukcja obsługi? czy sa jeszcze jakieś programy do
ściągania szybkiego plików JPG??
Pozdrawiam robótkowo Ula.

2. Data: 2006-04-23 20:27:38

Temat: Re: prośba
Od: "Doris " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez dołaczam sie do tej prosby, a na dodatek jestem zupełnym laikiem jesli
chodzi o język angielski - wiec prosze o tłumaczenie jak chłopu na roli czy
moze krowie na moście. Bo inaczej przyjdzie mi tu korzenie zapuścic przy
kompie - litości nad ciemniaczką.!!!!!!!!!!!!!!!!Pozdrowionka Doris

3. Data: 2006-04-23 20:28:29

Od: "sarenka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moge jej znaleźć. Czy ktos mógłby być tak miły i podesłaść mi ten program
> wraz z krótką instrukcja obsługi? czy sa jeszcze jakieś programy do

Dołączam się do prośby ;)))))

4. Data: 2006-04-23 20:29:58

Od: "sarenka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dołączam się do prośby ;)))))

Szukałam "lekarstwa" dla getbota, ale wszystkie naszpikowane są wirusami ;(

[ot] troszkę się pochwalę
sukienki dla barbi
xxx super
xxx link