prosba do posiadaczy derenia jadalnego (szczepionego)

11. Data: 2006-03-02 08:57:40

Temat: Re: prosba do posiadaczy derenia jadalnego (szczepionego)
Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

tomek schrieb:

> Moja znajomosc niemieckiego jest porownywalna ze znajomoscia
> rumunskiego. Ale z tego co widze to za 10 sztuk gumek chca 3 euro...
> Troche drogo nawet jak na fakt ze wytrzymuja 5-6 miesiecy :-)
> Ja stosuje paski foliowe, ktore sa skuteczne i tanie...
> pozdrawiam
> Tomek
No wiesz co?! Ze zwykla folia?! Do szlachetnych dereni?! Ja idac do
dereni nawet sie gole.

Irek

12. Data: 2006-03-02 09:01:59

Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2006-03-02 11:07:49

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podepnę się z pytaniem , jeżeli można bo fachowcy tu
wątkują :
Cze dereń pstrolistny i czerwonopędowy , oba bodaj
krzaczaste także owocują (i kwitną - jak) ?
Czy są szczepionymi na podkładkach czy nie ? tzn czy są może
po prostu pełnymi roślinami jednego gatunku i odmiany ?
Oraz czy można je wyprowadzić w formę drzewka
(są chyba niewysokie) .
Słyszałem , że nadają się na żywopłoty , ale pstrolistny
sądząc po zdjęciu podoba mi się także pojedynczo ,
przy cenie ok. 5 zeta w Curefiure - warto kupić ?
--

pozdrawiam :-) piotr

14. Data: 2006-03-03 08:30:33

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz P. Zablocki napisał(a):
[...]
> No wiesz co?! Ze zwykla folia?! Do szlachetnych dereni?! Ja idac do
> dereni nawet sie gole.

Chyba golnę [dereniówki] aby się rece nie trzęsły i aby im krzywdy nie
uczynić.
;-)
pozdr. Jerzy

15. Data: 2006-03-03 13:09:35

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak schrieb:

> Chyba golnę [dereniówki] aby się rece nie trzęsły i aby im krzywdy nie
> uczynić.
> ;-)
> pozdr. Jerzy

Jerzy, zeby rece sie nie trzesly, to pewnie trzeba by nalewki na mlodym
owsie sie napic. Ja robie wlasnie kontuszowke i tylko mi pieprzu kubeba
do szczescia brakuje. Zadzwonilem do mojej zielnej wiedzmy ale tam jakas
nieopierzona mlodka siedzi bez pojecia i musze czekac. Mozna tez w
internecie zamowic ale lepiej dac zarobic tym miastowym, bo tu za Odra
pieprzy sie ostatnio wszystko i coraz to nowy sklep bankrutuje.

Irek

16. Data: 2006-03-03 16:58:26

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz P. Zablocki napisał(a):

> Jerzy, zeby rece sie nie trzesly, to pewnie trzeba by nalewki na mlodym
> owsie sie napic. Ja robie wlasnie kontuszowke i tylko mi pieprzu kubeba
> do szczescia brakuje. [...]

A ty tylko o jednym:
http://www.po40.pl/index.php?id=70&print=1
:-)
pozdr. Jerzy

17. Data: 2006-03-04 08:33:33

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak schrieb:

> A ty tylko o jednym:
> http://www.po40.pl/index.php?id=70&print=1
> :-)
> pozdr. Jerzy

Tak, przyznaje sie, ja tylko o jednym. Chuci i honoru w Polszcze zawsze
bylo dostatek a ja nie wyjatek. Ostatecznie ogrody sa tez milosci a nie
tylko troski. Moj westfalski sasiad niestety tylko raz w roku i sasiadka
ma juz nowego, mlodego byczka. Ta kubeba nie bede sie smarowal, (jakos
tak nie po sarmacku) ale wewnetrznie w nalewce stosowal. Niestety bylem
wczoraj na miescie i nie znalazlem. Jest za to w sieci. Ale juz ta
swiezo zalana kontuszowka pachnie nader przyjemnie. Dostaniesz do
sprobowania na sw. Mikolaja.

lubiezny Irek

18. Data: 2006-03-05 17:30:38

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wczoraj na miescie i nie znalazlem. Jest za to w sieci. Ale juz ta
> swiezo zalana kontuszowka pachnie nader przyjemnie. Dostaniesz do

Kiedy ja cię kierowałem na gałkę muszkatołową.
:-P
pozdr. Jerzy

19. Data: 2006-03-06 09:47:57

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrh" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> Podepnę się z pytaniem , jeżeli można bo fachowcy tu
> wątkują :

Dzięki .
--

pozdrawiam echo i kebaby :-) piotr

20. Data: 2006-03-06 10:48:31

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak schrieb:

> Kiedy ja cię kierowałem na gałkę muszkatołową.
> :-P
> pozdr. Jerzy

A na co mnie juz nie kierowales? Szkoda, ze mnie w zeszlym roku na tego
slodkiego derenia nie kierowales, bo juz go nie ma i w tym roku nie
bedzie. Moze w przyszlym. A ja akurat mam jeszcze miejsce na jednego.

Irek

Róże - do Gosi P.
lider
Specjalistyczne Forum Choroby i szkodniki drzew i krzewów
Czosnek cięty
Najlepsze odmiany winorośli