prosba do posiadaczy derenia jadalnego (szczepionego)

21. Data: 2006-03-06 11:18:40

Temat: Re: prosba do posiadaczy derenia jadalnego (szczepionego)
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:duh4pi$56g$01$1@news.t-online.com Ireneusz P.
Zablocki <i...@t...de> napisał(a):

> Szkoda, ze mnie w zeszlym roku na
> tego slodkiego derenia nie kierowales, bo juz go nie ma i w tym roku
> nie bedzie. Moze w przyszlym. A ja akurat mam jeszcze miejsce na
> jednego.

Hejka. A masz juz wszystkie ukraińskie odmiany derenia? :-)
http://www.szkolkarstwo.pl/article.php?id=432
Pozdrawiam kolekcjonersko Ja...cki

22. Data: 2006-03-06 12:30:09

Od: "Ireneusz P. Zablocki" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Dirko schrieb:

> Hejka. A masz juz wszystkie ukraińskie odmiany derenia? :-)
> http://www.szkolkarstwo.pl/article.php?id=432
> Pozdrawiam kolekcjonersko Ja...cki

Mam jednego o nazwie 'Doniec'. W tym roku po raz pierwszy zakwitnie,
wiec z opisem musisz poczekac do jesieni. Co zas sie tych innych tyczy,
to trzymam, jak to sie mowi, reke na pulsie. Byc moze tez jesienia
dostane pierwsze egzemplarze.

Pozdrawiam enigmatycznie Za...cki

Róże - do Gosi P.
lider
Specjalistyczne Forum Choroby i szkodniki drzew i krzewów
Czosnek cięty
Najlepsze odmiany winorośli