prosba o odentyfikacje

31. Data: 2005-10-02 19:06:04

Temat: Re: prosba o identyfikacje - OT
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z najdzikszą przyjemnością - przynajmniej nie zostanę uduszona przez
liany!:))))

> Pozdrawiam, Basia.

Liana u mnie była późna, niczym nie wyróżniała się, zlikwidowana.
Pozdrawiam.Mirzan

32. Data: 2005-10-02 19:15:54

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> liany!:))))
> >
> Telimena? :-)))))))))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Zdziwiony? A Grześ przecież mówił:

Pewien sadysta z Gubałówki
Żonie gdzie trzeba wsypał mrówki.
Rzekła żona: ,,TO wszystko?

Wsyp mi całe mrowisko!
Podniecają mnie ich małe wędrówki!''
(C) Maciej Słomczyński

:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

33. Data: 2005-10-02 19:24:32

Temat: Re: prośba o identyfikację - OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:0dc1.000004b3.43402e2f@newsgate.onet.pl...

> liany!:))))
> >
> Telimena? :-)))))))))

No, wiek zdaje się odpowiedni <rotfl>

Pozdrawiam, Basia.

34. Data: 2005-10-02 22:33:45

Temat: Re: prosba o odentyfikacje
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie,
> dostalam od mamy kwiatek na balkon wiosna. W doniczce.
> Dzis ma ponad dwa metry razem z kwiatem, a ja nadal nie wiem, co to jest-
> choc sie dosc zaprzyjaznilismy:-) Bardzo potrzebna mi identyfikacja, bo za
> rok na pewno nadal bedziemy razem, a ja bym go chciala dopieszczac-
> skutecznie mnie zaslonil przed wzrokiem dociekliwych przechodniow:-)
> link: http://img44.imageshack.us/img44/5301/kwiatek2tn.jpg
>
> Pozdrawiam,
> Ruda

Roślina o nazwie Hedychium densiflorum.

Pozdrawia boletus

35. Data: 2005-10-02 22:46:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fachowiec- wlasciciel strony canna.pl powiedzial mi, ze mam na balkonie
> odmiane botaniczna canna indica:-) Duzy lisc, maly kwiat i cebule zamiast
> klaczy - i rzeczywiscie jakies fioletowe wylaza spod ziemi:-)
>
> Bardzo Wam dziekuje za pomoc:-)
>
> Ruda

Twój fachowiec się myli, tak co do nazwy,
jak i tych "cebul". U młodych osobników
kłącze wyglądem przypomina cebulę, a że
płytko usadowione w glebie należy wykopać
przed przymrozkami.

Pozdrawia koniecznie boletus

36. Data: 2005-10-03 08:33:26

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Walewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja mam na razie dwie odmiany są tu:
> http://fotogalerie.pl/fotka/2533721128162456544
> Z tej zielonej, którą widać w głębi mam nasiona i dużo kłaczy bedzie w tym
> roku bo roslinki sie ładnie rozrosły.
> Mogę Ci podesłać.
> Natomiast z tej borgowej będą tylko kłącza, nasion chyba nie zawiązała,

Moje możesz zobaczyć tu : http://fotogalerie.pl/fotka/2533721126714417619
Właśnie zebrałem pierwsze 7 nasionek już dojrzałych , następne będą w sporej
ilości . Kłączy powinno też trochę być , roślin mam kilka jednakowych .
Obawiam się tylko , że to kundelek , mieszaniec :-(
Twoja bordowa jest piękna - kwiat ma faktycznie żółto-pomarańczowy
jak na zdjęciu? .Bardzo szkoda , ze nasion nie ma ;-(
Jak pisałem poprzednio , nasionka już mogę wysłać , kłącza oczywiście sporo
później (nawet nie wiem czy lepiej po wykopaniu , czy przed sadzeniem ?;-)

Jak jesteś zainteresowany , pisz na prv .
--

Pozdrawiam :-) pithal

37. Data: 2005-10-03 08:43:21

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:dhmt97$abv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Moze miejsce przypadkiem bardziej dogodne. Powinnas w tym miejscu
> sprobowac przezimowac Hedychium, najodporniejszy ze znanych mi rodzajow z
> imbirowatych, nie wspominajac o bananach (jesli swiatla tam wystarczajaco)
> :)

Rok temu zostawiłem cannę w gruncie na zimę w najcieplejszym miejscu
ogrodu , pod południową ścianą domu i w tym roku już jej nie ma .
Za to hiacynty przezimowały mi tam kiedyś bez problemu (raz czy dwa
jak o nich zapomniałem ;-)
Pewnie chodzi o dogodne miejsce , może bliskość kompostu podgrzewa glebę ?
--

Pozdrawiam :-) pithal

38. Data: 2005-10-03 08:55:59

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Roślina o nazwie Hedychium densiflorum.
>
> Pozdrawia boletus

Łamigłówka ? Na dwoje babka wróżyła ....
--

Pozdrawiam :-) pithal

39. Data: 2005-10-03 17:00:41

Od: "Ruda" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak i tych "cebul". U młodych osobników
> kłącze wyglądem przypomina cebulę, a że
> płytko usadowione w glebie należy wykopać
Fachowiec nie jest "moj", boletusie, tylko hoduje canny i uprzejmie
odpowiedzial na moje pytanie, za co jestem wdzieczna - jako i kazdemu, kto
usiluje mi rozjasnic w glowie:-) Przyjrzalam sie dziesiatkom zdjec
wyguglanych na haslo Hedychium i jednak kwiat tego, co rosnie na moim
balkonie jest zdecydowanie bardziej cannowaty :-) Za chwile dojrzeja nasiona
i pewnie wtedy juz nie bedzie watpliwosci:-)

Usmiechy,

Ruda

40. Data: 2005-10-03 18:16:29

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Czy masz niepotrzebną sadzonkę Hedychium? Chętnie spróbuję czy
zimuje,
> nie mogę nigdzie znaleźć sadzonki.Roscea u mnie wymarza.

Niestety jeszcze nie mam. Hedychium u mnie to kwestia czasu. Predzej czy
pozniej sprowadze, bo jesli przy odporniejszych podaja "zone 7", a np.
Arundo donax (tez z. 7) u mnie bez problemow przezimowalo pod lekkim
okryciem, to warto sprobowac uprawy Hedychium.

Pozdrawiam,
Bpjea

ostrokrzew - ilex convexa crenata czy ma ktoś doświadczenia w hodowli tego krzewu ?
perukowiec podolski royal purple ile to miejsca potrzebuje?
postawilam nowe zdjecia
czyje liście
Re: Clematisy, rododendron - choroba