prosba o odentyfikacje

11. Data: 2005-10-01 11:23:36

Temat: Re: prosba o odentyfikacje
Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Świetna strona ! Aż dziw że mi google jej nie znalazły ...
> Swietna , tyle że teraz to już na pewno nie wiem jakie canny mam ;-(
> wiem tylko że czerwone lub koralowe ;-)
> Do tego panna Całus ... rozprasza ;-)
>
> Szybko to mi identyfikacja nie pójdzie , ale spróbuję ;-)

Duzo masz tych Cann??
Może zrobimy wymianę??

--
Pozdrawiam Jacek Walewski
=======================

12. Data: 2005-10-01 12:06:14

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Walewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Duzo masz tych Cann??
> Może zrobimy wymianę??
>
> --
Kilka roślin ale wszystkie rozmnożone z jednej , czyli jedna odmiana .
Trudność w identyfikacji nie z ilości wynika a z trudności porównania
z imponującą liczbą zdjęć .
Z tej mojej odmiany co roku zbieram nasiona , czasem
potem gdzieś wetknę w ziemię ; tak zrobiłem w tym roku wiosną i mam
dwie nowe roślinki - ale odmiana chyba też ta sama chyba że owady
przytargały pyłek z innych dalekich , to mam mieszańce .
Na razie i tak nie wiem co mam .
Za jakiś czas będą nasiona dojrzałe to mogę podesłać w ciemno ;-)
--

Pozdrawiam :-) pithal

13. Data: 2005-10-01 12:21:24

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Prawdopodobnie siewka:) Kwiat drobny, za to kłącza ogromne, mnoży się
łatwo i
> zimuje równie łatwo.

Nie wiem czy dobrze zrozumialem. Dobrze zimuje - czy to dotyczy tej
rosliny u Ciebie za kompostownikiem?
Slyszalem o sporadycznych przypadkach zimowania paciorecznika w gruncie.
Sugerujesz, ze siewka jest odporniejsza na mroz?

Pozdrawiam,
Bpjea

14. Data: 2005-10-01 13:10:08

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Slyszalem o sporadycznych przypadkach zimowania paciorecznika w gruncie.
> Sugerujesz, ze siewka jest odporniejsza na mroz?

Na 100% przezimowały kłącza w gruncie. I to już nie pierwszy raz. Rośliny
właśnie kwitną. Co nie znaczy, że zalecam zimowanie kann w gruncie, teoria
obowiązuje nadal:) A prawidłowości ogólne dotyczące gatunków i siewek znasz.

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2005-10-01 13:13:14

Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na razie i tak nie wiem co mam .
> Za jakiś czas będą nasiona dojrzałe to mogę podesłać w ciemno ;-)

Ja mam na razie dwie odmiany są tu:
http://fotogalerie.pl/fotka/2533721128162456544
Z tej zielonej, którą widać w głębi mam nasiona i dużo kłaczy bedzie w tym
roku bo roslinki sie ładnie rozrosły.
Mogę Ci podesłać.
Natomiast z tej borgowej będą tylko kłącza, nasion chyba nie zawiązała,
bo te które są mają wielkość maku i w niczym nie przypomijają pacioreczków.

--
Pozdrawiam Jacek Walewski
=======================

16. Data: 2005-10-01 13:39:53

Od: "Ruda" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://fotogalerie.pl/fotka/2533721128162456544
> Z tej zielonej, którą widać w głębi mam nasiona i dużo kłaczy bedzie w tym
---------------
Jacku, ta zielona z tylu to jaka odmiana, bo do zludzenia przypomina moja,
tylko jakby mniejsza :-)

Usmiechy,
Ruda

17. Data: 2005-10-01 13:44:07

Od: "Ruda" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał :

> Prawdopodobnie siewka:) Kwiat drobny, za to kłącza ogromne, mnoży się
łatwo i
> zimuje równie łatwo.

Hmm..czy Ty mi chcesz powiedziec, ze moja to ten..no...kundel?:-) Nic to, i
tak ja lubie:-) Zwlaszcza ze chyba bedzie zaczatkiem lekkiej zakretki na
kanny w ogole:-)
Wlasnie sie przekopuje przez canna.pl ;-)

Aha- zbierac z niej nasiona? Cos z nich wyrosnie?

Usmiechy,
Ruda

18. Data: 2005-10-01 14:00:35

Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie sie przekopuje przez canna.pl ;-)
>
> Aha- zbierac z niej nasiona? Cos z nich wyrosnie?
>
> Usmiechy,

Poczytaj dział: "PYTANIA" tam znajdziesz odpowiedź na to i inne pytania.

--
Pozdrawiam Jacek Walewski
=======================

19. Data: 2005-10-01 14:08:56

Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jacku, ta zielona z tylu to jaka odmiana, bo do zludzenia przypomina moja,
> tylko jakby mniejsza :-)

Twoja mniejsza, czy moja??
W tym roku rosną w innym miejscu niż rok wcześniej.
W ubiegłym osiągnęły ok 50 cm i nie miały wogóle kwiatów, rosły w ubogiej
ziemi.
W tym roku dostały dawkę obornika i kompostu, wyrosły na ok 1 metr i miały
bardzo duzo kwiatów.
Nasion też sporo zawiązały.
Jaka odmiana??- trudno jest mi ją zidentyfikować, kupione w Kielcach na
bazarze od babci handlującej kwiatami.
Tych ciemnych też jeszce nie zidentyfikowałem.

--
Pozdrawiam Jacek Walewski
=======================

20. Data: 2005-10-01 15:32:47

Od: "Ruda" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Walewski" <j...@o...pl> napisał :
> Twoja mniejsza, czy moja??

Moja ma ok 2 m, razem z kwiatem. Rosnie pierwszy rok, w donicy na balkonie,
zasilana jakims Pokonem do roslin zielonych, ale dosc nieregularnie. Jak juz
bedziesz wiedzial, jaka to odmiana / no chyba, ze kundel ;-)/ to daj znac:-)

Usmiechy,

Ruda

ostrokrzew - ilex convexa crenata czy ma ktoś doświadczenia w hodowli tego krzewu ?
perukowiec podolski royal purple ile to miejsca potrzebuje?
postawilam nowe zdjecia
czyje liście
Re: Clematisy, rododendron - choroba