prosba o odentyfikacje

21. Data: 2005-10-01 20:51:25

Temat: Re: prosba o odentyfikacje
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> wrote in message
news:0dc1.00000291.433e8ab0@newsgate.onet.pl...

> A prawidłowości ogólne dotyczące gatunków i siewek znasz.

No tak :)
Przy okazji, czy kanna jest samopylna?

Pozdrawiam,
Bpjea

22. Data: 2005-10-01 20:59:03

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Na 100% przezimowały kłącza w gruncie. I to już nie pierwszy raz. [...]

Moze miejsce przypadkiem bardziej dogodne. Powinnas w tym miejscu
sprobowac przezimowac Hedychium, najodporniejszy ze znanych mi rodzajow z
imbirowatych, nie wspominajac o bananach (jesli swiatla tam wystarczajaco)
:)

Pozdrawiam,
Bpjea

23. Data: 2005-10-01 21:05:06

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> imbirowatych, nie wspominajac o bananach (jesli swiatla tam wystarczajaco)

Czy masz niepotrzebną sadzonkę Hedychium? Chętnie spróbuję czy zimuje,
nie mogę nigdzie znaleźć sadzonki.Roscea u mnie wymarza.
Pozdrawiam.Mirzan

24. Data: 2005-10-02 13:55:10

Od: "Ruda" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruda" <t...@g...pl> napisał:
moze ktos mi podpowie, co to moze byc za odmiana,
> bo wszystkie przeze mnie ogladane mialy duzo bardziej efektowne kwiaty, a
> moja jakas taka..hmm... skromna?:-)
> Kwiat blizej: http://img346.imageshack.us/img346/9181/kwiat4hr.jpg
--------------
Fachowiec- wlasciciel strony canna.pl powiedzial mi, ze mam na balkonie
odmiane botaniczna canna indica:-) Duzy lisc, maly kwiat i cebule zamiast
klaczy - i rzeczywiscie jakies fioletowe wylaza spod ziemi:-)

Bardzo Wam dziekuje za pomoc:-)

Ruda

25. Data: 2005-10-02 15:23:42

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> imbirowatych, nie wspominajac o bananach (jesli swiatla tam wystarczajaco)

No jakoś produkcja bananów w gruncie niespecjalnie mnie pociąga. Małe szanse na
obfite zbiory, o ile wiem. Dużo roboty, żadnego żarełka - to nie dla mnie;(

Pozdrawiam, Basia.

26. Data: 2005-10-02 16:12:32

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:0dc1.00000453.433ffb7e@newsgate.onet.pl...

> No jakoś produkcja bananów w gruncie niespecjalnie mnie pociąga. Małe
szanse na
> obfite zbiory, o ile wiem. Dużo roboty, żadnego żarełka - to nie dla
mnie;(

A przecież mówiłem. Uprawiaj winorośle.
Roboty mało - żarełka mnóstwo! ;-)))))))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

27. Data: 2005-10-02 17:39:25

Temat: Re: prosba o identyfikacje - OT
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie;(
> >
> A przecież mówiłem. Uprawiaj winorośle.
> Roboty mało - żarełka mnóstwo! ;-)))))))))

"Mało"????? "Mnóstwo"? Do dziś na wspomnienie tego potwora, którego wyrzuciłam,
przechodzą mnie dreszcze, brrr. Wzrost niepohamowany, zacienienie totalne,
mączniak, szpeciele i przędziory, a owoców garstka co parę lat;( Jeżyny i
maliny - to rozumiem!:D

Pozdrawiam, Basia.

28. Data: 2005-10-02 17:47:30

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przechodzą mnie dreszcze, brrr. Wzrost niepohamowany, zacienienie totalne,
> mączniak, szpeciele i przędziory, a owoców garstka co parę lat;

To przez to, ze nie miał Ci kto pomocy instruktorskiej swiadczyć. Dzisiaj to
masz bez problemu :-)))

> Jeżyny i > maliny - to rozumiem!:D

Aha! W jeżyny nura daj lub usiądź na mrowisku.....
Pozdrawiam :-)
Janusz

29. Data: 2005-10-02 19:00:00

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Aha! W jeżyny nura daj lub usiądź na mrowisku.....

Z najdzikszą przyjemnością - przynajmniej nie zostanę uduszona przez liany!:))))

Pozdrawiam, Basia.

30. Data: 2005-10-02 19:03:41

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:0dc1.000004b3.43402e2f@newsgate.onet.pl...

> Z najdzikszą przyjemnością - przynajmniej nie zostanę uduszona przez
liany!:))))

Telimena? :-)))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

ostrokrzew - ilex convexa crenata czy ma ktoś doświadczenia w hodowli tego krzewu ?
perukowiec podolski royal purple ile to miejsca potrzebuje?
postawilam nowe zdjecia
czyje liście
Re: Clematisy, rododendron - choroba