prośba o opinie

1. Data: 2007-10-10 17:39:58

Temat: prośba o opinie
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ nie lubię chałwy,a moja żona owszem i mam okazję przywieść z
Ukrainy, proszę o radę fachowców o jakim smaku będzie najlepsza.
W kraju żona kupuję często z Odry waniliową .
Jędrek

2. Data: 2007-10-10 18:23:22

Temat: Re: prośba o opinie
Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej pisze:
> Ponieważ nie lubię chałwy,a moja żona owszem i mam okazję przywieść z
> Ukrainy, proszę o radę fachowców o jakim smaku będzie najlepsza.
> W kraju żona kupuję często z Odry waniliową .
> Jędrek

z Ukrainy lepiej przywieźć bęzyne lup gożałe,a hałwe to z Tórcji

3. Data: 2007-10-10 18:31:00

Od: "-=Elwood=-" <elwood@S_P_A_M_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" napisał:
> Ponieważ nie lubię chałwy,a moja żona owszem i mam okazję przywieść z Ukrainy,
> proszę o radę fachowców o jakim smaku będzie najlepsza.
> W kraju żona kupuję często z Odry waniliową .

no to kup jej taką. Ja lubię jeszcze z orzechami. No i musowo przywożę ze sobą
sało, miedową z piercem i biełyje noczi, ciemne niefiltrowane... oj niebo w
gębie.
POzdrowienia

-=Elwood=-

4. Data: 2007-10-10 18:47:58

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z Ukrainy lepiej przywieźć bęzyne lup gożałe,a hałwe to z Tórcji

dobrze godo

5. Data: 2007-10-10 18:52:01

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwanos" <i...@6...pl> napisał w wiadomości

> dobrze godo

dobrze tylko zupełnie nie na temat, jest mi to nieprzydatne, czyli nic nie
wnosi do sprawy

6. Data: 2007-10-11 05:25:04

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej pisze:
> Ponieważ nie lubię chałwy,a moja żona owszem i mam okazję przywieść z
> Ukrainy, proszę o radę fachowców o jakim smaku będzie najlepsza.
> W kraju żona kupuję często z Odry waniliową .
> Jędrek

Waniliowa jest, orzechowa jest, słonecznikowa (bez dodatkowego smaku, ja
tę najbardziej lubię), a kosztuje tak niewiele, że zrób żonie frajdę.
Tylko - wiesz! - pójdzie jej w biedra!

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

7. Data: 2007-10-11 07:21:33

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Ostaszewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Waniliowa jest, orzechowa jest, słonecznikowa (bez dodatkowego smaku,
> ja tę najbardziej lubię), a kosztuje tak niewiele, że zrób żonie
> frajdę. Tylko - wiesz! - pójdzie jej w biedra!

sporo ćwiczy :)
az

8. Data: 2007-10-11 10:48:10

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "iwanos" <i...@6...pl> napisał w wiadomości

> dobrze tylko zupełnie nie na temat, jest mi to nieprzydatne, czyli nic nie
> wnosi do sprawy

hałwe to kupisz w kazdym hipermarkecie, a taniej gorzały nie kupisz

9. Data: 2007-10-11 12:58:03

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> hałwe to kupisz w kazdym hipermarkecie, a taniej gorzały nie kupisz

"hałwy" w sklepach to ja nigdzie nie spotkałem, osobiście nie pije taniej
gorzały
Jędrek

10. Data: 2007-10-11 13:33:58

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "hałwy" w sklepach to ja nigdzie nie spotkałem, osobiście nie pije taniej
> gorzały
> Jędrek

Na Ukrainie robią taką gorzałę Nemiroff, jest jej odmiana Lex - jedna z
lepszych wódek jakie zrobiono. Tak twierdzą znawcy tematu. U nas relatywnie
droga bo chyba coś koło 70 złociszy za 0,7 a tam taniuuutko.Wódy raczej nie
pijam bo mnie odrzuca a tę wypiłem z niejaką przyjemnością
pozdrawiam
SL

krewetki
kawa