prośba o wzór - szyde

1. Data: 2005-06-28 15:11:25

Temat: prośba o wzór - szyde
Od: "Joanna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Śledzę grupę od jakiegoś czasu i dziś postanowiłam sie ujawnić. Znalazłam
śliczny sweterek.
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=45207&PhotoID=559224
Niestety bez schematu. Może któraś z Was drogie grupowiczki ma gdzieś
schemat w swoich zbiorach?
Bedę wdzieczna za pomoc.
Asia

2. Data: 2005-06-28 17:24:46

Temat: Re: prośba o wzór - szyde
Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiu,
o tym sweterku była już mowa na grupie. Poczytaj wątek:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&c2coff=1&th
readm=cv1s6d%24bcf%241%
40news.onet.pl&rnum=2&prev=/groups%3Fhl%3Dpl%26lr%3D
%26c2coff%3D1%26biw%
3D995%26q%3Dzakladany%2Bsweterek%26meta%3Dgroup%253D
pl.rec.robotki-reczne
(skopiuj, bo pewnie link się połamie). Witamy na grupie, napisz coś więcej o
sobie. No i powodzenia w dzierganiu sweterka ;-)

Artsajke

3. Data: 2005-06-28 17:56:38

Od: "Kasia" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Artsajke
> Niestety nie da sie wejść na ten link chyba coś jest nie tak, próbowałam
kilka razy, Artsajke może gdzieś się pomyliłaś???

4. Data: 2005-06-28 18:54:08

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
3D995%26q%3Dzakladany%2Bsweterek%26meta%3Dgroup%253D
pl.rec.robotki-reczne

> kilka razy, Artsajke może gdzieś się pomyliłaś???

Nie pomyliła się, tylko zapomniała skrócić i czytniki połamały adres. :-)
Spróbuj teraz:
http://42.pl/url/d94

--
AgaM
http://www.legano.pl/index.cfm?AukcjaID=209214

Margaret Sherry_proszę!!!!
kwiaty na lnie - do osob proszacych o przeslanie
Do wszystkich. Szczęka mi opadła.
OT - Serwer grupy dyskusyjnej
[Gdzie] pudelko/przybornik we Wroclawiu?