prosektor

1. Data: 2000-10-27 14:39:15

Temat: prosektor
Od: "michau" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jestem redaktorem programu tv MdM panów Manna i Materny.
Mamy pomysł na rozmowę z prosektorem. Czy ktoś z bywalców listy zna może
jakiegoś fajnego prosektora i może mi podpowiedzieć, gdzie go szukać? Chodzi
mi o ciekawą osobowość, faceta (a jeszcze lepiej młodą kobietę) z biglem, z
poczuciem humoru.

Michał Wolniak
m...@m...com.pl
0501 175 844

2. Data: 2000-10-27 16:38:26

Temat: Re: prosektor
Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Fri, 27 Oct 2000 16:39:15 +0200, "michau"
<m...@a...net> napisał coś takiego:

>Jestem redaktorem programu tv MdM panów Manna i Materny.
>Mamy pomysł na rozmowę z prosektorem.

patomorfologiem , specjalisą medycyny sądowej - ale nie prosektorem.

> [...]
>mi o ciekawą osobowość, faceta (a jeszcze lepiej młodą kobietę) z biglem, z

Proponuję zdobyć telefon do Katedry Patomorfologii AM w Łodzi i zadać im
to pytanie.

--
Cosa
c...@p...onet.pl

3. Data: 2000-10-27 19:40:21

Od: "Diomedes" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem redaktorem programu tv MdM panów Manna i Materny.
>Michał Wolniak

Hmm... tak sobie myślę. Może Pan Gienek, z Collegium Anatomicum AM w Łodzi.
Ale nie wiem czy zgodziłby się wystąpić, przed kamerami. To człowiek bardzo
spokojny i wrażliwy. A przy tym ulubieniec studentek:))

4. Data: 2000-10-27 21:38:27

Od: Jacek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Diomedes wrote:

> Hmm... tak sobie my?l?. Mo?e Pan Gienek,
Ogladalem przed chwila program MdM i nie widzialem Michala w napisach.
Czy on na pewno jest redaktorem ?

5. Data: 2000-10-28 08:41:54

Od: "michau" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Musial Pan nieuwaznie ogladac.

Prosze ogladac dzis na jedynce o 17.55. Napisy "progam przygotowali"

pozdrawiam,

Michal Wolniak :-)

6. Data: 2000-10-28 08:42:58

Od: "michau" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za rady. Następne mile widziane.

mw

7. Data: 2000-10-28 08:47:03

Od: "michau" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

A możesz napisać coś o nim więcej?

8. Data: 2000-10-28 09:08:08

Od: "michau" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Nie można się posługiwać określeniem "prosektor"?

Przepraszam, mam o tym zawodzie tylko ogólne pojęcie. Prawdę mówiąc zanim
napisałem do grupy sprawdzałem w słowniku JP:

"prosektor - lekarz wykonujący sekcje zwłok; asystent katedry anatomii, do
którego obowiązków należy wykonywanie sekcji zwłok i sporządzanie preparatów
anatomicznych
niem. Prosektor, z fr. prosecteur"

mw

9. Data: 2000-10-28 10:24:38

Od: Jacek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

michau wrote:

> Musial Pan nieuwaznie ogladac.
>
> Prosze ogladac dzis na jedynce o 17.55. Napisy "progam przygotowali"

I naprawde to ten sam Wolniak ;)
no to gratulacje i pozdrowienia dla Materny i Mana

10. Data: 2000-10-28 10:57:21

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to 27 Oct 2000 19:40:21 GMT, "Diomedes"
<d...@k...net.pl> napisał coś takiego:

>Hmm... tak sobie myślę. Może Pan Gienek, z Collegium Anatomicum AM w Łodzi.
>Ale nie wiem czy zgodziłby się wystąpić, przed kamerami. To człowiek bardzo
>spokojny i wrażliwy. A przy tym ulubieniec studentek:))

A wiesz, że pana Gienka to sam chciałbym zobaczyć w MdM'ie - i oczywiscie
nagrałbym to.
--

Udar Mozgu i Warszawa.
Jak mona zarazic sie wszami?