prosektor

11. Data: 2000-10-28 14:43:22

Temat: Re: prosektor
Od: "michau" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie coś o nim więcej!
I czy pan Gienek może się obrazić za prosektora?

mw

12. Data: 2000-10-28 17:21:50

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cosa napisał(a) w wiadomości: ...
>Pewnego pięknego dnia , a był to Fri, 27 Oct 2000 16:39:15 +0200, "michau"

>patomorfologiem , specjalisą medycyny sądowej - ale nie prosektorem.

Podejrzewam, ze im chodzi raczej o goscia, ktory przygotowuje zwloki do
sekcji tzn. otwiera klatke piersiowa, czaszke, a potem porzadkuje zwloki po
sekcji. Np. w Collegium Anatomicum na Oczki w W-wie byl kiedys taki brodacz.

Adam B.

13. Data: 2000-10-28 22:23:53

Od: "Diomedes" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

michau napisał w artykule

> Powiedzcie coś o nim więcej!
> I czy pan Gienek może się obrazić za prosektora?

Zakładam że do programu TV ( w tym wypadku MdM-u) potrzebny jest ktoś
nietuzinkowy,o oryginalnym podejściu do życia. Według mnie Pan Gienek
spełnia te wymagania w 100%. Na pierwszy rzut oka może wydawać się nieco
dziwny i tajemniczy, ale to tylko pozory.Chwila rozmowy starczy by się
rozkręcił i sypnął ciekawostkami ze swojej pracy.Pracuje już wiele lat jako
pracownik AM więc ma o czym opowiadać.
Czy obraziłby się za prosektora? Hmm... pewnie nie, ale nie nazywałbym go w
ten sposób. Określenie to nie jest obraźliwe , szczerze mówiąc sam uśmiałem
się gdy je przeczytałem :-)) Jest bardzo " egzotyczne ". Jak już moi
szanowni koledzy raczyli objaśnić nikt nie mówi w ten sposób na pracowników
prosektoriów. To tak jakby na pracownika recepcji w hotelu powiedzeć
Oberżysta lub coś w tym rodzaju.
BTW możliwe że uda się skłonić Pana Gienka do opowieści o budynku w którym
pracuje, a jest ono dość niezwykłe. Collegium Anatomicum w którym mieści
się prosektorium nie zostało wybudowane specjalnie dla AM ale
zaadaptowane z dawnego ...Domu Starców!!! Podobno przez pewien czas obie
placówki funkcjonowały jednocześnie na zasadzie że ciała zmarłych od razu
na miejscu były przeznaczane na cele naukowe . Takiemu zmarłemu wyprawiano
wprawdzie pogrzeb ale jego doczesne szczątki zamiast na cmentarz trafiały
do labolatoriów. Oczywiście dotyczyło to tylko tych zmarłych którzy nie
mieli rodziny lub też nikt się po nich nie zgłosił.
O tym i o innych faktach związanych a pracą w prosektorium pan Gienek z
pewnością chętnie opowie. Myślę że najlepiej byłoby porozmawiać z nim
osobiście.Collegium Anatomicum znajduje się na ul.Narutowicza
60,naprzeciwko dworca PKP Łódź Fabryczna.
Życzę powodzenia.
BTW jeśli wszystko pójdzie po waszej myśli - na kiedy planujecie edycję
programu ?

Bartek.

14. Data: 2000-10-29 10:52:16

Od: "michau" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> prosektoriów. To tak jakby na pracownika recepcji w hotelu powiedzeć
> Oberżysta lub coś w tym rodzaju.

:-)))

> BTW jeśli wszystko pójdzie po waszej myśli - na kiedy
> planujecie edycję programu

Emisja w drugiej połowie listopada. Jeszcze nie mam pewnego terminu.

mw

15. Data: 2000-10-31 20:47:42

Od: "michau" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Pan Gienek został mi odradzony (jemu też odradzono występ) z powodu niskiej
sprawności intelektualnej i nałogów. W programie będzie doktor medycyny
sądowej z Wwy, Paweł Krajewski. Emisję planujemy na 25 listopada,
ewentualnie może być tydzień wcześniej lub później.

Dzięki za wszystkie rady. Pozdrawiam,

Michał Wolniak
m...@m...com.pl

16. Data: 2000-11-20 23:51:58

Od: "Piotr Sowa" <n...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Diomedes napisał(a) w wiadomości: <01c04136$5833c0c0$LocalHost@ppp>...

> [...]
>dziwny i tajemniczy, ale to tylko pozory.Chwila rozmowy starczy by się
>rozkręcił i sypnął ciekawostkami ze swojej pracy.

Taak, z pewnoscia Pan Gienek godnie reprezentowalby AM Lodz a takze
Ministerstwo Zdrowia, Jakies Stowazuszenie Studentow Medycyny itp.
Ale serio Ten facet to chodzaca historia

Szkoda , ze nie wystapi...

Piotr Sowa

Udar Mozgu i Warszawa.
Jak mona zarazic sie wszami?