proste życie

1. Data: 2001-08-06 10:46:29

Temat: proste życie
Od: "dr. franken" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy nikt z Was za nim nie tęski? Czy nie jest tak, że czasem
cywilizacja więcej zabiera niż daje? Są takie gry komputerowe...
nieodmiennie ten sam obrazek: wioska pełna ludzików. Jeden pasie
świnki, drugi jest kowalem, nieopodal płynie rzeczka...

Nie tylko gry zresztą. Patrz: klimaty typu Asterix, Kajko i Kokosz.
Te wszystkie bajki... król, rycerze itede.. A nie beton, spaliny,
wojska NATO i kraje OPEK.

Wiem, że nigdy nie było wspaniale. Że teraz mamy antybiotyki i
internet. A jednak chciałbym czasem spróbować żyć... jak się żyło.

miau

1. Data: 2001-08-06 10:52:57

Temat: Re: proste życie
Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dr. franken" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Wiem, że nigdy nie było wspaniale. Że teraz mamy antybiotyki i
> internet. A jednak chciałbym czasem spróbować żyć... jak się żyło.

Chciałoby się, chciało :)
Jeśli jesteś młody to raczej poszukaj takich miejsc, póki czas.
Tu raczej się nie doczekasz. Mogłam kiedyś czegoś takiego poszukać.
Wiedziona naiwną nadzieją na Pozytywne Zmiany - zostałam.
No i jestem tu razem z Tobą. Jest po prost śśśśfietnie;).
E.

1. Data: 2001-08-06 11:08:53

Od: "oVo" <o...@k...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eva <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9klsth$uv$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Wiedziona naiwną nadzieją na Pozytywne Zmiany - zostałam.
> No i jestem tu razem z Tobą. Jest po prost śśśśfietnie;).

smród spalin, upał 30 stopni, korek 500 metrów, nienawistne wzroki
udawanie zycia, sztuczne usmiechy, sztuczne zęby, koszule i krawaty
szmal...szmal, ZUS, podatki, otyłość ....itd.

a jednak brakuje jaj, zeby zmienic cos diametralie
moze jeszcze nie czas

pozdrawiam
rav

1. Data: 2001-08-06 11:23:07

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

dr. franken:
> Czy nikt z Was za nim nie tęski? Czy nie jest tak,
> że czasem cywilizacja więcej zabiera niż daje?....

Wydaje mi sie ze ta chec ucieczki, schowania sie
(tesknota?) przed wspolczesnym zyciem jest pomyslem
na unikniecie koniecznosci sprostania wymaganiom jakie
mocno stawia dzisiejsze zycie przed ludzmi.

Nie sadzisz? :)

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-08-06 12:00:43

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-08-06 13:07:45

Od: "DeStroyer" <d...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dr. franken" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> internet. A jednak chciałbym czasem spróbować żyć... jak się żyło.

To sprobuj. Jesli wytrzymasz rok bez kompa, TV, radia, lodowki,
zarowek, itd. to jestes bardzo dzielnym czlowiekiem. Tylko po co?
Cywilizacja nie jest po to, zeby ja kontestowac, ale zeby z niej
korzystac. Jak ktos nie umie, to coz... Droga wolna. Sa jeszcze w
Polsce miejsca, gdzie zyje sie "jak sie zylo". Pojedz tam i zostan.

JGrabowski

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-08-06 16:07:29

Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie.
Tak zwane "proste życie" nie oznacza wcale ucieczki od cywilizacji.
Przynajmniej tak mi się wydaje. To raczej stan wewnętrzny, pogodzenie się ze
sobą i znalezienie dla siebie miejsca w harmonii z tym co istnieje dookoła.

W ubiegłą niedzielę w czasie spaceru zaszliśmy do niewielkiej galerii. Przez
chwilę rozmawialiśmy z właścicielem, który z nieprawdopowodbnym wręcz
spokojem opowiadał o tym, jak sprzedaje obraz, a za pieniądze kupuje np.
drzwi do toalety.
Wszystko to w centrum jednego z największych miast w tym kraju.

Asmira

1. Data: 2001-08-06 21:06:09

Od: "oVo" <o...@k...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asmira <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9kmc29$5ji$...@z...man.szczecin.pl...
> [...]
> drzwi do toalety.
> Wszystko to w centrum jednego z największych miast w tym kraju.

teraz pewnie znalazl spokoj wewnetrznyy
nic dziwnego...toaleta bez drzwi..dluzej byc nie moglo;-))))

pozdrawiam
rav>

1. Data: 2001-08-06 21:32:00

Od: "Second" <s...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szmal...szmal, ZUS, podatki, otyłość ....itd.
>
> a jednak brakuje jaj, zeby zmienic cos diametralie

Z jajem to to zlej po prostu. Albo nie narzekaj. Udawanie życia nie musisz
sobie fundowac jak nie lubisz. Cala reszta moze Cie bawic jak jestes inny.
Proste ?. Proste.
Have fun.

To.

1. Data: 2001-08-07 05:41:08

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"dr. franken" <o...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> nieodmiennie ten sam obrazek: wioska pełna ludzików. Jeden pasie
> świnki, drugi jest kowalem, nieopodal płynie rzeczka...

Mnie takie zycie nie pociaga wcale.

> [...]
>
> Wiem, że nigdy nie było wspaniale. Że teraz mamy antybiotyki i
> internet. A jednak chciałbym czasem spróbować żyć... jak się żyło.

Alez nikt ci nie broni. Odloz sobie pare tysiecy zlotych. Za tyle
mozesz kupic juz kawalek ziemii w gluszy na mazurach albo
bialostocczyznie.
Zbuduj sobie chalupe. choduj swinki. Co stoi na przeszkodzie?

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

wakacje :)
kraina głupców
PSP_HOME - SZÓSTA edycja serwisu www grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
Co moze robic Psycholog w Kakowie ?
Studia wieczorowe