proszę nie czytać

1. Data: 2006-09-30 13:54:50

Temat: proszę nie czytać
Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Jak w tytule - próba mikrofonu :-)

ąęłńśćó

2. Data: 2006-09-30 16:25:22

Temat: Re: proszę nie czytać
Od: j...@m...pl (Jacek Skowroński) szukaj wiadomości tego autora

PT "locke" <l...@p...wiggin.com> scripsit:
> Jak w tytule - próba mikrofonu :-)
>
> ąęłńśćó

Spodziewałem się po tobie świadomości istnienia grupy pl.test.

--
Jacek Skowroński Jabber: j...@j...net
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

3. Data: 2006-09-30 17:26:17

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
> PT "locke" <l...@p...wiggin.com> scripsit:

> Spodziewałem się po tobie świadomości istnienia grupy pl.test.

A pisałem, żeby nie czytać :-)

Widocznie miałem powód, by wysyłać testowy post na tę właśnie grupę.

4. Data: 2006-09-30 19:53:38

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "locke" ...

> Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

> A pisałem, żeby nie czytać :-)
>
> Widocznie miałem powód, by wysyłać testowy post na tę właśnie grupę.

A nie mogłeś potem poćwiczyć opcji Anuluj?

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

5. Data: 2006-09-30 20:50:03

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "locke" ...

> A nie mogłeś potem poćwiczyć opcji Anuluj?

Ale żeście się czepili... :-)

Co to, już nie ma ciekawszych tematów w edukacji niż mój test? Ja sprawdziłem,
co potrzebowałem, wy zwróciliście mi uwagę, że nie powinienem - uznajmy, że
sprawa się zakończyła i przejdźmy do rzeczy ważniejszych. Co tam nowego w
ministerstwie edukacji?

6. Data: 2006-09-30 21:53:04

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "locke" ...

> Ale żeście się czepili... :-)

Z nudów normalnie. :P

> Co to, już nie ma ciekawszych tematów w edukacji niż mój test?

Na pse posucha, chociaż się nad Tobą poznęcam. Wiesz, to uzależnienie,
szkoła się zaczęła, od poniedziałku do piątku obiektów do męczenia masa a w
weekendy ssie. ;)

> Co tam nowego w
> ministerstwie edukacji?

1 miliard na podwyżki dla nauczycieli w 2007?

7. Data: 2006-10-01 05:32:29

Od: zairazki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Harun al Rashid napisał:
> 1 miliard na podwyżki dla nauczycieli w 2007?

Wiadomo, że statystyka kłamie. Wiadomo, że fiskus odbierze kawał tego
tortu równie cicho, jak głośno jest o próbie jego dostarczenia.
Mam naiwniutkie pytanie, odpowiedź pewnie jest gdzieś na sieci, ale
nie poświęcę kupy czasu (z przewagą kupy) na szukanie czegoś, co
pewnie nauczyciele wiedzą:
Ile to statystycznie wyjdzie na statystyczny portfel nauczycielski w
statystycznym miesiącu Roku Pańskiego 2007 na przykład?
Chodzi o oszacowanie, a nie o dokładne wartości. Chętnie poczytałbym
ile % podwyżki to oznacza.
Jeżeli potrzebne założenia: nauczyciel mianowany, bez nadgodzin, jeden
etat w jednej szkole.

pozdrowionka
zairazki

8. Data: 2006-10-01 07:03:52

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zairazki" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ile % podwyżki to oznacza.
> Jeżeli potrzebne założenia: nauczyciel mianowany, bez nadgodzin, jeden

Jeśli mnie pamięć nie myli, to ma być po jakieś 6%.

9. Data: 2006-10-01 08:41:56

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "locke" ...

> Jeśli mnie pamięć nie myli, to ma być po jakieś 6%.

Jeżeli mnie pamięć nie myli, to do 7% podwyżki potrzebna była kwota 1,66
mld. Mamy 1 mld, czyli z 7% spadamy w okolice 4%.

10. Data: 2006-10-01 13:45:33

Od: zairazki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Harun al Rashid napisał:
> Użytkownik "locke" ...
>>
> Jeżeli mnie pamięć nie myli, to do 7% podwyżki potrzebna była kwota 1,66
> mld. Mamy 1 mld, czyli z 7% spadamy w okolice 4%.

Jak zwał, tak zwał. I tak przewał: mówią że dali, ale tyle co nic,
więc jakby nie dali, więc pokazują wała, że dali, bo dali, a nie nie
dali, ale tyle, że mnie to wali - niemal w granicach błędu pomiaru.
Podejrzewam większy wpływ rozmaitych nadgodzin i średnich oraz
wieloetatowości na fluktuacje średniej kasy niż ta pożal się panie
podwyżka.
Często powtarzam sobie taką opowiastkę:
Jak na początku jest mróz 100 oC, a potem temperatura rośnie do - 50
oC, to już jest odwilż, chociaż nadal nie są to warunki do życia.
No to zafundowali odwilż w płacach - parę procent.
Poczekam, aż zaczną udowadniać publicznie fiasko taniego państwa przez
tych pazernych belfrów, którym cały miliard dali, a oni dalej marudzą,
więc nie obniżymy podatków, bo mamy wydatki.

Przepraszam za EOT - tak się obecni nadają do rządzenia jak stare
kalosze do wędzenia. Kupa smrodu a pożytek ... Nawet nawozu z tego nie
będzie...

pozdrowionka usatysfakcjonowany odpowiedzią śle
zairazki

test
supermemo - stolice państw
RADIOMAGNETOFON THOMSON - DO KUCHNI, DO SZKOLY :)
Dramatyczna sytuacja na studiach - co robić?
zadania