prosze o informacje

11. Data: 2005-04-22 09:55:19

Temat: Re: prosze o informacje
Od: "Koola" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Należy się Tobie komputer, jak najszybciej wejdź na stronę:

To ze ktos ma "II gr. z dysfunkcja wzroku" nie oznacza ze "Należy się (...)
komputer".
Po pierwsze to nic sie nie nalezy a po drugie to aby starac sie
dofinansowanie do zakupu komputera trzeba to w jakis sposob uzasadnic.
"Pierwszeństwo w otrzymaniu dofinansowania ustalane jest przede wszystkim na
podstawie oceny zawartego we wniosku uzasadnienia, którym jest projekt
działań mających na celu aktywizację społeczną lub/i zawodową, która
zostanie zrealizowana dzięki pomocy udzielonej w ramach programu."

Do tego trzeba jeszcze spelniac okreslone warunki np "dochód brutto na
jednego członka rodziny we wspólnym gospodarstwie domowym przekracza
dwuipółkrotność najniższego wynagrodzenia za pracę..."

Tutaj jest informacja o programie celowym PEGAZ 2003 ->
http://tinyurl.com/arbxg

pozdr.

12. Data: 2005-04-22 17:31:20

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koola" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> Do tego trzeba jeszcze spelniac okreslone warunki np "dochód brutto na
> jednego członka rodziny we wspólnym gospodarstwie domowym przekracza
> dwuipółkrotność najniższego wynagrodzenia za pracę..."
--------------
Na miłość boską, jeśli coś się publikuje, to warto przeczytać co się
napisało, a dopiero potem wysłać.
Spełnienie warunku podanego wyżej akurat *eliminuje* osobę ubiegającą się o
pomoc.
Dochód *nie może przekraczać* podanej kwoty. Cytat będzie dobry jeśli słowo
"przekracza" zastąpimy słowami "nie przekracza".
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

13. Data: 2005-04-22 18:23:55

Od: "arward" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesław napisał/a :

> Należy się Tobie komputer, jak najszybciej wejdź na stronę:
> http://www.pfron.org.pl/zwi/zwi.nsf/graph?OpenFrames
et
> tam są do pobrania wnioski i do dzieła a na jesień będziesz miał nowego
> fajnego kompa ;-)
> pozdrawiam Wiesław

Witam ponownie i dzięki wielkie za informacje.
Następne moje pytanie
Pan podał mi link do wniosku z programu "PEGAZ" a może powinienem złozyć
wniosek z programu "Komputer dla homera" ? Który z programów jest "bardziej"
dla mnie ?

--
pozdrawiam -Ar2r

14. Data: 2005-04-23 10:40:23

Od: "Koola" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
słowo
> "przekracza" zastąpimy słowami "nie przekracza".

Oj czepiasz sie -za duzo mi sie ucielo -a zeby bylo wszystko jasne podalem
linka do pelnej informacji.

pozdr.

15. Data: 2005-04-23 10:51:30

Temat: Re: ale się napiszę ;-)
Od: "Perła" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesław" <w...@i...org.pl> napisał w wiadomości

http://www.pfron.org.pl/zwi/zwi.nsf/WWW/AD9A8D01D87E
D97DC1256FDC00246C5B/$FI
> jak nasiśniesz link który widzisz t odo niego musisz dopisać jeszcze to co
> jest pod linkiem czyli: LE/pegaz.exe

Kombinujesz, jak łysy pod górę. :)
http://42.pl/url/bV7

--
Pozdrawiam.
Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

16. Data: 2005-04-24 23:47:12

Od: Dawid <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim, Witam szanownych grupowiczów.
Od dość dawna czytam grupę, ale jeszcze nie zabierałem głosu tutaj :)

Podczepię się trochę pod ten wątek. Właśnie wypełniałem dziś wniosek i z
jednym punktem miałem problem, w pkt 4("Specyfikacja zakupu sprzętu
komputerowego"), nie wiem za bardzo co trzeba wpisać. Czy wymieniać
wszystkie podzespoły komputera(procesor, płyta gł. itd.) czy tylko
ogólnie(komputer - cena, monitor - cena, oprogramowanie), żadnego sprzętu
specjalistycznego nie planuje.
Może ktoś również podpowie, co i jakie ceny, mniej więcej by tam wpisać?

Dziękuję z góry
Pozdrawiam
Dawid

17. Data: 2005-04-25 04:54:23

Od: robercikus <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dawid napisał:
[..]
> Może ktoś również podpowie, co i jakie ceny, mniej więcej by tam wpisać?

wydaje mi sie, ze jezeli chodzi o sam komputer, wystarczy napisac po
prostu 'kpmputer w cenie...', co do monitora, to proponowalbym podac
jego rozmiar - przekatna ekranu i tez cene, a jezeli chodzi o
oprogramowanie, to sugerowalbym podanie wazniejszych jego elementow ze
szczegolnym uwzglednieniem tego, co moze przydac sie osobie
slabowidzacej... np program do rozpoznawania skanowanego tekstu, mowy,
czy syntezator mowy... oczywiscie przy kazdym z wymienionych punktow
dobrze podac orientacyjne ceny latwo mozna je znalezc w internecie.
rozdrabnianie sie na poszczegolne podzespoly i wymienianie ich z nazwy z
podawaniem wszystkich szczegolowych parametrow nie ma najmniejszego
sensu, bo urzednik, ktory oglada i weryfikuje wniosek najczesciej i tak
sie nie zna na temacie, a jedynie ma ogolne mgliste pojecie o komputerach.
pozdrawiam
robercikus

18. Data: 2005-04-25 05:35:42

Od: "Koola" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> specjalistycznego nie planuje.
> Może ktoś również podpowie, co i jakie ceny, mniej więcej by tam wpisać?

Witam

Nie musisz wypisywac szczegolowo podzespolow komputera bo wszystkie by sie
nie zmiescily na liscie -wystarczy jak napiszesz np.:
- jednostka centralna - cena XXXX zl
- monitor 17" - cena XXXX zl
- drukarka - cena XXXX zl
- skaner - cena XXXX zl
- oprogramowanie - system operacyjny "Windows XP Home" - cena XXXX zl
- oprogramowanie - program "ABC" - cena XXXX zl

Ewentualnie przy jednostce centralnej mozesz podac w nawiasie podstawowe
dane np.:
- jednostka centralna (Athlon XP 3000+; RAM 512 MB) - cena XXXX zl

To co napiszesz we wniosku i tak nie jest bardzo wiazace bo do czasu
przyznania dofinansowania ceny zmienia sie jeszcze ze 100 razy i za te
pieniadze ktore teraz obliczyles bedzie mozna kupic cos lepszego niz
wypisales na specyfikacji (np. nowszy model drukarki albo szybszy procesor
etc.).

Z cenami to nie kombinuj tylko po prostu wez z cennika sklepu w ktorym
chcesz kupowac i dla swietego spokoju dowiedz sie czy w tym wybranym przez
Ciebie sklepie nie ma problemu z platnoscia czesciowo przelewem a czesciowo
gotowka.

pozdr.

19. Data: 2005-04-25 13:57:31

Od: "zbig" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chcesz kupowac i dla swietego spokoju dowiedz sie czy w tym wybranym przez
> Ciebie sklepie nie ma problemu z platnoscia czesciowo przelewem a
Myślę, ze może to zależeć do województwa. Ja starając się o komputer dla
córki w woj. pomorskim , musiałem napisac specyfikację bardziej szczegółową:
wyszczególnić procesor, pamieci, napędy. Wymieniłem tyle, aby sie zmieściło
we wniosku.
Bardzo ważna jest wysokośc dochodu. Od tego zależy wysokośc dofinansowania,
a takze ma wplyw na to, czy w ogóle coś ci przyznają. Ja pierwszy raz byłem
pierwszym na liscie, który sie nie załapał, za drugim razem poszo lepiej,
ale akurat miałem wieksze dochody i procent udziału własnego mi znacznie
wzrósł.

20. Data: 2005-04-25 15:06:26

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <e...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> wszystkie podzespoły komputera(procesor, płyta gł. itd.) czy tylko
> ogólnie(komputer - cena, monitor - cena, oprogramowanie), > Dziękuję z
-------------
Wystarczy tylko wpisać zestaw komputerowy, cenę... oraz jeszcze można
dopisać ewentualnie drukarkę...czy dodatkowe programy...według potrzeby...
Gdyby faktycznie była potrzeba wyszczegónienia wszystkich podzespołów, to
wówczas wymagana byłaby oferta sklepowa (cena dokładnie wyszczególnionego
każdego podzespołu razem z innymi dodatkami do komputera...)

Pozdrawiam
Bogusława

tutaj wszystko o odliczeniach podatkowych ON
Ubezpieczenie ON !
Nie powiem, idę na łatwiznę...
odliczenia raz jeszcze
brak łączności