prosze o informacje

21. Data: 2005-04-25 17:45:41

Temat: Re: prosze o informacje
Od: "Koola" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, ze może to zależeć do województwa. Ja starając się o komputer dla
> córki w woj. pomorskim , musiałem napisac specyfikację bardziej
szczegółową:
> wyszczególnić procesor, pamieci, napędy. Wymieniłem tyle, aby sie
zmieściło
> we wniosku.

Hmm... no to musiales trafic na jakiegos nadgorliwca -przeciez od momentu
zlozenia wniosku do przyznania dofinansowania mija wystarczajaco duzo czasu
by sprzet ze specyfikacji stracil 10-20% wartosci.
Ja wypisalem tak jak zaznaczylem powyzej bo taka dostalem informacje z
PFRONu i to wystarczylo.

> Bardzo ważna jest wysokośc dochodu. Od tego zależy wysokośc
dofinansowania,
> a takze ma wplyw na to, czy w ogóle coś ci przyznają. Ja pierwszy raz
byłem
> pierwszym na liscie, który sie nie załapał, za drugim razem poszo lepiej,
> ale akurat miałem wieksze dochody i procent udziału własnego mi znacznie
> wzrósł.

Mysle ze (bardzo)wazne tez jest konkretne powazne uzasadnienie.

pozdr.