prosze o opinię

1. Data: 2006-09-05 23:08:36

Temat: prosze o opinię
Od: "Caramilla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy aby stworzyć takie cuś:
wystarczy taka lutownica?:
http://www.allegro.pl/item123411917_najtansza_lutown
ica_oporowa_60w_.html
Wiem, że barachło (lutownica) ale wątpię, żebym chciała sobie zrobić więcej
niż 3 sztuki takiej biżuterii.
Prosze o opinie, bo chce mi się kliknąć w kup teraz, a nie wiem czy warto:)
PS. w jaki sposób wykonalibyście tę ramkę naokoło szkła?
Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na odpowiedzi:)
K.

2. Data: 2006-09-06 06:00:44

Temat: Re: prosze o opinię
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Caramilla napisał:
> [...]
> PS. w jaki sposób wykonalibyście tę ramkę naokoło szkła?
> Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na odpowiedzi:)

Masz racje,barachło,ale na 3 sztuki powinno wystarczyc:-)
i nie licz,ze na wiele wiecej:)))

--
Agatek (Bytom)

"Uprawianie sztuki to nie zarabianie na zycie.To rozwoj duchowy."
Kurt Vonnegut

3. Data: 2006-09-06 07:11:57

Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

czasem można się pomylić mój mąż często i dużo lutuje i raz
kupił drog firmową podobno szlag ją trafił po tygodniu i na szybko
kupił taką właśnie tanią i co dziłała 3 miesiące i był z niej
zdodowolony :-) więc nie zawsze to co drogie jest lepsze ale na te
parę sztuk powinna wytrzymać według mnie pozdrawiam

4. Data: 2006-09-06 19:15:03

Temat: Re: prosze o opini
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Caramilla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
warto:)
> PS. w jaki sposób wykonalibyście tę ramkę naokoło szkła?
> Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na odpowiedzi:)
zapytaj czy ta lutownica roztopi olow, kiedys przepytalam pana ktory robi
taka bizuterie itaka lutownica to raczej moze sie nie nadawac.

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

5. Data: 2006-09-07 09:32:01

Od: "Caramilla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapytaj czy ta lutownica roztopi olow, kiedys przepytalam pana ktory robi
> taka bizuterie itaka lutownica to raczej moze sie nie nadawac.

Na stronie z ta biżuterią jest odpis - ramka jest miedziana a lutowanie cyną
i srebrem.
Po co więc miedź?
K.

Włóczka - desperacja