prosze o pomoc - 5 kg musze stracic do marca

1. Data: 2006-12-28 21:21:38

Temat: prosze o pomoc - 5 kg musze stracic do marca
Od: "lasert" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie odzywiac czy jest jakas dieta? czego nie konsumowac z czym. Prosze o
jakies porady, dobre linki sprawdzone.

1-2x w tygodniu aktualnie odwiedzam basen jak na razie to tyle... sportow

prosze pilnie o pomoc!!

dzieki
M.

2. Data: 2006-12-28 23:45:55

Temat: Re: prosze o pomoc - 5 kg musze stracic do marca
Od: maciek kanski <n...@s...maila> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 Dec 2006 22:21:38 +0100, lasert wrote:
> Jak sie odzywiac czy jest jakas dieta? czego nie konsumowac z czym. Prosze o
> jakies porady, dobre linki sprawdzone.
mogę polecić to, co u mnie zadziałało, tj. mechanizm opisany tutaj:
http://zdrowezywienie.w.interia.pl/glikemiczny.htm
i zebrane reguły jako dieta Montignaca:
http://dietamm.com/zasady.php

moim zdaniem 5kg/2miesięce spokojnie dasz radę, więc bym nie przesadzał z
ortodoksyjnym przestrzeganiem w/w diety.

http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?

3. Data: 2007-01-01 17:36:39

Od: gg <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

moze beda pomocne informacje zawarte w tym artykule:
http://www.e-aptekarz.pl/article.php?aid=1
pzdr,

lasert napisał(a):
> [...]
> jakies porady, dobre linki sprawdzone.
>
> 1-2x w tygodniu aktualnie odwiedzam basen jak na razie to tyle... sportow

pomoc w odchudaniu zacznej nadwagi u 9-cio latka
twarz
Ile ja potrzebuje kalorii na dzien ?
post
miod - porada