proszę o pomoc...brak umiejętności skupienia się, motywacji, wiary w osiągnięcie celu

31. Data: 2008-10-29 09:25:31

Temat: Re: proszę o pomoc...brak umiejętności skupienia się, motywacji, wiary w osiągnięcie celu
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Oczywiscie, ze bys sobie poradzil, listonosze tez sa potrzebni ;-P

sorry, ale od listonosza zawsze wymagam papieru :D

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

chcę otworzyć knajpę
idea i nazwa już są. genialne!

32. Data: 2008-10-29 10:06:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sorry, ale od listonosza zawsze wymagam papieru :D

Ta babcia w szalecie, to nie listonosz.

33. Data: 2008-10-29 10:09:21

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ta babcia w szalecie, to nie listonosz.

ciągnięcie tych dwóch etatów dałoby jej wymierne oszczędności

34. Data: 2008-10-29 17:36:49

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jax pisze:
> Zakres odpowiedzialności powinien być tak zdefiniowany, by był
> aktualny nawet przy załamaniu uczuciowym/nerwowym. Bo są sprawy obiektywne
> i wartościowe cele których realizacja nie powinna być w ogóle zależna od
> uczuć, tylko od czynników obiektywnych takich jak fizyczna sprawność i
> środki finansowe.

Uważasz że człowiek jest zdolny do podejmowania decyzji bez angażowania
emocji?

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

35. Data: 2008-10-29 18:52:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciągnięcie tych dwóch etatów dałoby jej wymierne oszczędności

Ciagniecie dwoch interesow - moze, ale raczej nie przez babcie.

36. Data: 2008-10-30 10:03:10

Od: Jax <7...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Oct 2008 18:36:49 +0100, adamoxx1 napisał(a):

> Uważasz że człowiek jest zdolny do podejmowania decyzji bez angażowania
> emocji?

Z tego co wiem wylądowałem w świecie fizycznym, bo nie chciało mi się (nie
miałem motywacji) do rowzwoju (i prawdopodobnie pracy) w "zaświatach". Tam
nie ma uczuć (one są tylko w świecie fizycznym), ale jest świadomość,
wzrok, telepatia, pamięć, inteligencja i prawdopodobnie wyobraźnia. Z tego
co Mnie spotkało wynika, że prawdopodobnie jedynym celem pracy Boga jest
dążenie do nadania obiektywnie wyższej wartości przeciwświatu (w obrębie
którego stworzony jest świat fizyczny). Teoretycznie może nastąpić taka
sytuacja, że z naszą kroplą przeciwmateri (z naszym wszechświatem) zderzy
się inna kropla przeciwmaterii, a wtedy Bóg musiałby ponownie stanąć w
obliczu konfrontacji z równie wszechwładnymi istotami jak on (to przy
wziętym z sufitu założeniem, że nasz Bóg to pojedyńcza świadomość - na to
wskazuje jedynie fakt, że odpowiedzialność powinna być indywidualna, więc
władca naszego przeciwświata (z wszechświatem w obrębie jego) powinien być
jeden, a nie rada decydentów).
Tak więc uczucia powinny być przeżywane jak najnaturalniej, jednak decyzje
powinny być jaknajligoczniejsze - nie ma obawy, że się wyzbędzie
"duchowości" decyzje trzeba podejmować w takim tempie, ze i tak trzeba
sztukować intuicją i sumieniem. Tyle, że dzięki totalizmowi można starać
się nadawać bardziej racjonalnych parametrów podejmowanym decyzjom (gdy
jest nato czas i motywacja do tego).
Końcowy wniosek: Moim zdaniem w życiu chodzi o osiągnięcie stanu wysokiej
motywacji do racjonalnych działań (rozwój, praca) i realizowania ich wbrew
wszelkim uczuciom.

z totaliztycznym salutem
Jax

Z SCP
zgwałcona Agata: "To ja chcę usun?ć ci?żę"
czy warto kolekcjonować grzechy.
Dlaczego wszyscy jehowici maj? twarde serca?
czy kobieta jest mężczyzn??