proszę o pomoc w tłumaczeniu

1. Data: 2006-04-04 07:25:05

Temat: proszę o pomoc w tłumaczeniu
Od: "jo05" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Ja znowu o pomoc w tłumaczeniu. Myślałam ze dam rade, ale ten niemiecki...:o(

Proszę dobra duszyczkę o pomoc w przetłumaczeniu tego aniołka (wiem ze to nie
pora na aniolki, ale jednego muszę zrobic)

http://www.teddys-handarbeiten.de/xweihn-t-gehaekelt
er_weihnachtsengel.htm

Z góry dziekuje za pomoc!
Pozdrawiam serdecznie!

2. Data: 2006-04-04 08:23:31

Temat: Re: proszę o pomoc w tłumaczeniu
Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja przyłączam sie do prosby:-)
--
Agatek (Bytom)

"Uprawianie sztuki to nie zarabianie na zycie.To rozwoj duchowy."
Kurt Vonnegut

3. Data: 2006-04-04 09:50:52

Od: "Asia Dymek" <A...@o...TNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jo05" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> pora na aniolki, ale jednego muszę zrobic)

Nici:
Bawelna nr 10
cienka zlota nitka
szydelko 1,25

zaczynamy od skrzydelek:
1) 6 oczek lancuszka polaczyc w kolko
2) w to kolko wrobic 12* ( 1 slupek , 1 oczko lancuszka)
3) teraz 12* ( 2 slupki wbite w przestrzen miedzy slupkami poprzedniego
rzedu, 1 oczko lancuszka)
4) powtrzamy 12 * ( 3 slupki przerobione razem, 5 oczek lancuszka)
5) w kazdy luk poprzedniego rzedu: ( 1 polslupek, 1 polslupek nawijany, 1
slupek, 1 slupek dwa razy nawijany, 3 oczka lancuszka, 1 slupek dwa razy
nawijany, 1 slupek, 1 polslupek nawijany, 1 polslupek)
6) na koniec calosc obrebiamy 1 rzedem polslupkow wykonanych zlota nitka.

spodnica:

1) zaczynamy na skrzydelkach dowiazujac na gorze jednego z zabkow, teraz 3
oczka lancuszka, 1 polsupek we wcieciu miedzy
zabkami, 3 oczka lancuszka, 1 polslupek w gore nastepnego zabka, 3 oczka
lancuszka
W sumie powinno wyjsc 6 luczkow.
skladamy skrzydelka na pol, wbijamy polslupek w zabek lezacy naprzeciwko, i
znow 3 oczka lancuszka, 1 poslupek itd.
sadze ze na obrazkach dobrze to widac i zrozumiesz o co chodzi.

2) w kazdy luczek poprzedniego rzedu: 5 slupkow, 1 oczko lancuszka
3) powtarzac: 5 oczek lancuszka, 1 polslupek ( w oczko lancuszka
poprzedniego rzedu)
4) powtarzac: 7 slupkow w luczek poprzedniego rzedu, 1 oczko lancuszka
5) powtarzac: 7 oczek lancuszka, 1 polslupek ( w oczko lancuszka
poprzedniego rzedu)
6) powtarzac: 9 slupkow w luczek poprzedniego rzedu, 1 oczko lancuszka
7) powtarzac: 9 oczek lancuszka, 1 polslupek ( w oczko lancuszka
poprzedniego rzedu)
8) powtarzac: 11 slupkow w luczek poprzedniego rzedu, 1 oczko lancuszka
9) powtarzac: 11 oczek lancuszka, 1 polslupek ( w oczko lancuszka
poprzedniego rzedu)
10 ) powtarzac: 13 slupkow w luczek poprzedniego rzedu, 1 oczko lancuszka
11) obrebic calosc zlota nitka polslupkami

glowa
1) 5 oczek lancuszka zamkanc w kolko
2) w to kolko 7 poslupkow
3) 2 poslupki w kazdy poslupek poprzedniego rzedu
4 - 9) 1 poslupek w kazdy poslupek poprzedniego rzedu
Wypchac glowe i teraz tylko w co drugi poslupek robic 1 poslupek tak dlugo
za zamknie sie otwor.

przyszyc glowe i gotowe!

Asia Dymek

mailto: A...@o...pl

4. Data: 2006-04-04 10:30:54

Od: "jo05" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

SERDECZNIE DZIEKUJE!!!!!
Ten opis pomoże mi i kilku osobom!!!
Jeszcze raz wielkie dzieki!!!!!!!!!
Pozdrawiam serdecznie!!

5. Data: 2006-04-04 13:42:20

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Padam do stopek Mosci Dobrodziejki i pieknie dziekuje.

6. Data: 2006-04-04 15:09:52

Temat: Re: prosze o pomoc w tlumaczeniu
Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo duze dzieki Asiu .