proszę o szybką pomoc !!!

1. Data: 2004-09-11 12:32:47

Temat: proszę o szybką pomoc !!!
Od: "anetta" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie !

Proszę poradźcie mi czy ciasto należy piec w piekarniku włączając funcję
termoobiegu z pieczeniem od góry czy tylko pieczenie ? Mam tylko funckje:
1) termoobieg a więc ustalona temperatura z termoobiegiem, 2) pieczenie 3)
pieczenie z termoobiegiem ale zaznaczone że pieczenie od góry 4)
rozmrażania- ale to chyba ;0 odpada hihi
Własnie upiekłam ciasto ze śliwkami góra jest wyborna i doskonała za to o
dziwo spód nie przypiekł się (niby dobrze), ale jest za mało dopieczony w
porównaniu do góry jakby wręcz niedopieczony !

A moje drugie pytanie ile czasu pieczecie ciasto ze śliwkami, w jakiej
temperaturze i czy wcześniej przed włożeniem cista nagrzewacie piekarnik ?

Dziękuję za każdą uwagę.

Laik w pieczeniu ciast się kłania :)

1. Data: 2004-09-11 14:48:08

Temat: Re: proszę o szybką pomoc !!!
Od: "Asia z Krakowa" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A moje drugie pytanie ile czasu pieczecie ciasto ze śliwkami, w jakiej
> temperaturze i czy wcześniej przed włożeniem cista nagrzewacie piekarnik ?

Ja z doświadczenia wiem że termoobieg włącza się gdy mam np dwie blaszki na
raz w piekarniku a normalnie to piekę na opcji pieczenie.Ja w moim daję na
pieczenie od góry i dołu jak mi za bardzo chwyta góra to daję na dolną grzałkę
albo folia aluminiowa idzie w ruch .A spód mam dopieczony jak dam na
najniższą półkę i blaszka jest na kratce /nie na wsówanej blaszce/jak robią
niektórzy.
Pozdrawiam i smacznego

1. Data: 2004-09-11 15:35:32

Od: "anetta" <o...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo folia aluminiowa idzie w ruch .A spód mam dopieczony jak dam na
> najniższą półkę i blaszka jest na kratce /nie na wsówanej blaszce/jak

Dziekuje za odpowiedz Asiu !

1. Data: 2004-09-11 21:00:10

Od: h...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> na
> grzałkę
> robią
>

> Dziekuje za odpowiedz Asiu !

Czy ciasto się udało,napewno! Pozdrawiam Asia z Krakowa

kotleciki, zupki, sosiki...
Burito, Torrtilla (placek) - pomóżcie...
DAM PRACĘ: Kelner/ka/W-Wa
Torcik
Jaka surówka?