prosze sobie obejrzec

1. Data: 2001-11-08 12:53:47

Temat: prosze sobie obejrzec
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

jak ktoś nie zna, fajny link: (treść w nowopolskim)

http://www.eatdangerously.com/

Waldek

1. Data: 2001-11-08 14:51:51

Temat: Re: prosze sobie obejrzec
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak ktoś nie zna, fajny link: (treść w nowopolskim)
> http://www.eatdangerously.com/
Masz telefon do tej pani?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-11-08 15:15:14

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Masz telefon do tej pani?
> pozdr. Jerzy

do której? Tej na zdjęciu? Nie. Ale recepty są fajne.

Waldek

1. Data: 2001-11-08 15:52:37

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Waldek

To Magde teraz juz trafi....
Uj bedzie afera

**********
m-gosia
*********

1. Data: 2001-11-08 15:59:43

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> To Magde teraz juz trafi....
> Uj bedzie afera

a co? Przecież to na zdrowie, więc recepta ;-))

przepisowo...

Waldek

1. Data: 2001-11-08 17:43:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>a co? Przecie? to na zdrowie, wi?c recepta ;-))
>
>przepisowo...
>
>Waldek

mnie sie cus widzi, ze to ta pani bedzie potrzebowala recepty jak
tak dalej bedzie siedziala rozgogolona na takeij pogodzie...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-08 18:37:40

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> a co? Przecieý to na zdrowie, wiŤc recepta ;-))
>
> przepisowo...
>
> Waldek

Nie mysl sobie, ze nie czuwam....
MB

1. Data: 2001-11-08 20:28:55

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> mnie sie cus widzi, ze to ta pani bedzie potrzebowala recepty jak
> tak dalej bedzie siedziala rozgogolona na takeij pogodzie...

ale niektóre spośród tych przepisów (ćwiczę, jak widać), są naprawdę niezłe.
W szczególności ten sos do spaghetti, z winem, piwem i popiołem z papierosa
;-)

Waldek

1. Data: 2001-11-08 22:22:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>ale niektóre spo?ród tych przepisów (?wicz?, jak wida?), s? naprawd? niez?e.
>W szczególno?ci ten sos do spaghetti, z winem, piwem i popio?em z papierosa
>;-)
>
>Waldek

a Indyk z piekla????

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-09 08:54:57

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> a Indyk z piekla????

oj tego wczoraj nie przeczytałem. To się nazywa seksowne gotowanie
:-))))))

Waldek

Jestem uzalezniona!
co zrobic z feta?
warzywa jak zapałki
salatkaTabbouleh z zielonej pietruszki?
Gotowanie kalafiora w mikrofalówce... czyli jak ją dalej oswajać...