proszki na ból glowy (benchmark)

1. Data: 2003-08-22 21:18:01

Temat: proszki na ból glowy (benchmark)
Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaki proszek na ból glowy waszym zdaniem jest najlepszy, ja po wypróbowaniu
okolo 15 rodzajów stwierdzam.
kryterium: szybkie dzialanie, skutecznosc, mala ilosc sk.ubocznych, cena.

1. Etopiryna - 4753 pkt
2. Alka Setzer (rozpuszczalna) - 3889 pkt
3. Seridon - 3712 pkt

2. Data: 2003-08-23 02:42:22

Temat: Re: proszki na ból glowy (benchmark)
Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"autechrex" <a...@t...pl> napisał(a) tak:
> [...]
cena.

> 1. Etopiryna - 4753 pkt
> 2. Alka Setzer (rozpuszczalna) - 3889 pkt

Hehe, ubiegłeś mnie w testach. Co do Saridonu to działał dobrze, ale dawno
go nie używam, bo już po 1 tabletce bolały mnie nerki, tak, że łykałem
potem dużo witaminy C lub rutinoscorbinu. Zawsze sobie za późo
przypominałem, dopiero przy bólu.
Mój ranking:
1. Etopiryna
2. Panadol extra (z kofeiną) (i inne podobne typu paracetamol z kofeiną)
3. apap (apap noc)
4. nurofen

Jerzy

3. Data: 2003-08-23 06:27:11

Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy (Dusk)" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> 1. Etopiryna

Nie wiem dlaczego ale reklama Etopiryny kojarzy mi sie z cpunami - zwoccie
uwage na wyrazy twarzy tych pasazerow i pozniej pilotow. "Walnij sobie
Etopirynke - a odlecisz" haha ;)

K.

4. Data: 2003-08-23 06:35:53

Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie Solpadeine

5. Data: 2003-08-23 08:08:46

Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla mnie na slabsze bole to ibuprom,
na mocniejsze-migrena, na recepte Seractil
Pozdrawiam
Baska

6. Data: 2003-08-23 09:42:34

Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> napisał(a) tak:
> Dla mnie na slabsze bole to ibuprom,
> na mocniejsze-migrena, na recepte Seractil
> Pozdrawiam
> Baska

jakie czynne składniki zawiera ten drugi?

Jerzy

7. Data: 2003-08-23 09:42:57

Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Atena" <a...@i...pl> napisał(a) tak:
> Dla mnie Solpadeine

co to składnik?

Jerzy

8. Data: 2003-08-23 12:48:43

Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

paracetamol 500mg
fosforan kodeiny 8mg
kofeina 30mg
dodatkowo: sorbitol,sól sodowa sacharyny, laurylosiarczan sodu, wodorowęglan
sodu, bezwodny kwas cytrynowy, węglan sodu, poliwinylopirolidon i dimeticon.

9. Data: 2003-08-23 15:24:55

Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Atena" <a...@i...pl> napisał(a) tak:

> [...]
wodorowęglan
> sodu, bezwodny kwas cytrynowy, węglan sodu, poliwinylopirolidon i

Na mnie dziwnie działają środki z kodeiną, właściwie przyćmiewają tylko
ból głowy, jakby go rozprowadzają; czułem się fatalnie po zażyciu
podobnego środka.

Jerzy

10. Data: 2003-08-23 21:36:04

Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jedna tabletka zawiera cytuje:
substancja czynna: deksibuprofen 300mg/400mg
i substancje pomocnicze: celuloza mikrokrystaliczna, sol wapniowa
karboksymetylocelulozy, talk, hydroksypropylometyloceluloza, dwutlenek
tytanu, trojoctan glicerolu i glikol polietylenowy
o rany , ale nazwy, mam nadzieje ze sie nie pomylilam :)

cyklo3fort
jak wyglada rtg przewodu pokarmowego?
bialaczka..
Blizna->jak sie jej pozbyc???
Jakie badania zrobic aby potwierdzic niewydolnosc lewej komory serca