prozak- czy ktos wie co to jest?

21. Data: 2000-11-13 18:03:48

Temat: Re: prozak- czy ktos wie co to jest?
Od: "Sylwester Grzyb" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoj Profesor napewno juz zaleca NOWE LEKI antydepresyjne.
> CZY NASI GRUPOWI LEKARZE MOGA JE WYMINIC? :-)
> Pozdrawiam
> Anika

Nie jestem lekarzem. Ale coś na temat np. Zoloftu, Cipramilu lub Seroxatu
bardzo by mnie interesowało.
Pozdrowienia.
KAŚKA

22. Data: 2000-11-14 11:12:20

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 12 Nov 2000, Jacek D. wrote:

> bo sztuka profesjonalisty polega na tym zeby duzo mowic, wiele
> powiedziec i tak powiedziec, zeby nic nie powiedziec.
>
> (all copyrights by jack)

czy to mialo byc zabawne?

23. Data: 2000-11-14 11:24:07

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, czy moglby pan podac jakas ewidencje na potwierdzenie panskich
> opinii?

> Prosze wiec wskazac panskim zdaniem wlasciwa droge. Sluchamy.
>
> Kaska

> powoduje
> lekami

> O depresji czesto lubia dyskutowac ludzie ktorzy /na szczescie/ nie mieli z nia
> nigdy do czynienia. "Dobre" rady typu wez sie w garsc, lub pracuj nad soba w
> przypadku depresjinie maja zastosowania.

no wlasnie. az sie zle robi od sluchania tych wszystkich "dobrych" rad.
nie da sie wziasc w garsc.

Niestety trzeba sobie pomoc lekami by

pozdrawiam
Anhela.

24. Data: 2000-11-14 11:24:28

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik Anhela <a...@i...univ.gda.pl>
w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisa?:...

Bylo, jak najbardziej
pozdr
Gregg

25. Data: 2000-11-14 22:15:42

Od: "Pyzol" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"AnikaNIEanika" <a...@a...com> wrote in message (...)> Jesli chodzi
o Prozac na t.zw Zachodzie jest coraz wiecej przeciwnikow tego
> leku / ma zbyt wiele dotkliwych dzialan ubocznych m.in impotencja i
dotyczy to
> obydwu plci.

...ale oslabienia libido a nie impotencji.

Sa juz nowsze leki majace znacznie mniej dzialan ubocznych. Jesli
> nie pisza tu o tych lekach lekarze ja tez nie bede sie madrzyla.

Oczywiscie, co chwila pojawiaja sie nowe, coraz lepsze i coraz
skuteczniejsze leki, z coraz mniej dotkliwymi efektami ubocznymi.

Tyle,ze kosztuja one tez coraz drozej i czesto po kilku latach sie
okazuje,ze wcale nie sa takie 100% bez objawow ubocznych. Ja osobiscie
preferuje leki, ktore sa na rynku ca 10-15 lat, ale to oczywiscie moja
prywatna preferencja.

Ale jesli pani moze cos o tych nowych lekach napisac - bo byloby chyba i na
miejscu i ciekawie. Ja chetnie przeczytam, nie jestem specjalnie na biezaco
w tej tematyce.

Na razie zapowiadaja mi wymiane Tamoxifenu na cos innego i nie moge doczekac
sie swej regularnej wizyty u onkologa, aby dopytac szczegolowo o co chodzi.

Kaska

26. Data: 2000-11-14 22:23:15

Od: j...@h...torun.pl (Jarosław Łączkowski) szukaj wiadomości tego autora

> Jesli chodzi
> o Prozac na t.zw Zachodzie jest coraz wiecej przeciwnikow tego
> dotyczy to
>
> ...ale oslabienia libido a nie impotencji.

Jedno sprostowanie - ani libido, ani impotencji, ale raczej sklonnosc do
anorgasmii - czyli trudnosci w osiagnieciu szczytowania. Objaw ten zreszta
nie jest czesty, dotyczy kilku procent chorych.
Prozac tez nie ma przeciwnikow i zwolennikow, bo jest po prostu solidnie
przebadanym lekiem i tak jak inne leki ma swoje objawy uboczne (dobrze
poznane). Ogolnie jest lekiem bezpiecznym i skutecznym, o ile jest wlasciwie
stosowany.
Pozdrowienia
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/klub/o_nas2/laczk.html

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

27. Data: 2000-11-14 23:11:38

Temat: Prozac reklama a dzialania uboczne Re: prozak- czy ktos wie co to jest?
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj listing stron www w temacie dzialan ubocznych prozacu:

1. Side effects of Prozac
http://rainforest.parentsplace.com/dialog/get/postde
pression3/78.html

2. Re: Attention Maus: Effects of Prozac
http://www.zonehome.com/zt29/_disc/0000000e.htm

3. Mental Health Net - mhFind
http://search.mentalhelp.net/

4. Mental Health Net - mhFind Search Help
http://mentalhelp.net/srchlp2.htm

5. NAMI Medical Index
http://www.nami.org/medical.htm

6. Peter Breggin, MD and the Center for the Study of Psychiatry and
Psychology In
http://www.breggin.com/

7. Prozac side effects
http://anxietybusters.com/wwwboard/messages/1057.htm

dla zainteresowanych
itd itd.
http://www.altavista.com/cgi-bin/query?q=%2Bprozac+%
2Bside+%2Beffects&kl=en&pg=q&Translate=on&search.x=2
7&search.y=11
J.

> Prozac tez nie ma przeciwnikow i zwolennikow, bo jest po prostu
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

28. Data: 2000-11-15 06:21:47

Od: j...@h...torun.pl (Jarosław Łączkowski) szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj listing stron www w temacie dzialan ubocznych prozacu:
>

> J.

Tylko tyle???
Spodziewalem sie czegos wiecej po Jacku D. :-(
Ilosc linkow o Prozacu jest ogromna, wystarczy wrzucic haslo w jakakolwiek
przeszukiwarke, najlepiej medyczna (Medline, Medwatch, Medscape itp).
Swiadczy to o tym, ze lek jest po prostu przebadany i dobrze poznany.
Zwolennikow i przeciwnikow ma DO, a leki sa po prostu przebadane.

29. Data: 2000-11-15 09:52:49

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_=A3=B1czkowski?= wrote:

> Tylko tyle???
Skoro juz reklamujesz Prozac to kodeks etyczny wymaga informowania o
dzialaniach pozytywnych i ubocznych, analogicznie tak jak to czyni kazdy
producent.

> Ilosc linkow o Prozacu jest ogromna, wystarczy wrzucic haslo w jakakolwiek
> przeszukiwarke, najlepiej medyczna (Medline, Medwatch, Medscape itp).
> Swiadczy to o tym, ze lek jest po prostu przebadany i dobrze poznany.
Przeciez to nie o to chodzi.
Dla pacjenta istotne sa dzialania terapeutyczne
ale takze dzialani uboczne .

> Zwolennikow i przeciwnikow ma DO, a leki sa po prostu przebadane.
Banal.
Psychotropy nie maja zwolennikow czy przeciwnikow,
po prostu nie dla kazdego sa przydatne.
J.

30. Data: 2000-11-15 10:31:24

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek D. napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...

>Skoro juz reklamujesz Prozac to kodeks etyczny wymaga informowania o
>dzialaniach pozytywnych i ubocznych, analogicznie tak jak to czyni kazdy
>producent.

Losiu drogi.

Jaroslaw Laczkowski nie jest producentem Prozacu. (Chyba, ze go pedzi
potajemnie w piwnicy.) I nie reklamuje go. Nawet nie zaleca. Tylko podaje
kilka informacji, gwoli wyjasnienia, prostujac nie do konca prawdziwe
opinie.

>Przeciez to nie o to chodzi.
>Dla pacjenta istotne sa dzialania terapeutyczne
>ale takze dzialani uboczne .

Watch my lips:
Thryton, Cimmeries i Pyzol nie sa pacjentami Jaroslawa Laczkowskiego. (A
przynajmniej nic mi nie wiadomo, zeby byli.)

Podobnie jak DO.

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

pyralgina
OCD zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne
Jak schudnąć ?
W koncu sie betonowi dostało
Preparaty zmniejszajace dolegliwosci z zatokami?