prysznic i kamien w wylewce

1. Data: 2012-03-13 15:22:49

Temat: prysznic i kamien w wylewce
Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

wlasnie odkrecilem natrysk (deszczownica) w prysznicu i igielką
przepchnalem wszystkie dziurki przez ktore leje sie woda (dziurki w
gumowej powierzchni).

szkopul w tym, ze prysznic mam od 2 miesiecy i juz 90% dziurek byla
zatkana.

da sie temu zapobiec? albo jesli nie, jak to szybciej czyscic niz recznie
przekluwac kamiec w kazdej dziurce?

--
pozdrawiam, Konrad Karpieszuk
http://tradematik.pl - wtyczka do WordPress

2. Data: 2012-03-13 16:48:53

Temat: Re: prysznic i kamien w wylewce
Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad Karpieszuk" <k...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> zatkana.
>
> da sie temu zapobiec? albo jesli nie, jak to szybciej czyscic niz recznie

Widzisz, te gumowe dziurki to są właśnie po to, żeby nic "igiełką nie
przekłuwać". Wystarczy mocno potrzeć te lekko wystające dziurki na przykład
rączka szczoteczki do zębów (ja to robię kciukiem). I kamień się wykrusza.
Po to jest właśnie guma.

3. Data: 2012-03-13 17:37:38

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Karpieszuk wrote:
> [...]
> zatkana.
>
> da sie temu zapobiec? albo jesli nie, jak to szybciej czyscic niz
> recznie przekluwac kamiec w kazdej dziurce?

zamontować stację zmiękczającą wodę, wydatek ok 2000 złotych z robocizną

4. Data: 2012-03-13 17:44:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Mar 2012 15:22:49 +0000 (UTC), Konrad Karpieszuk napisał(a):

> wlasnie odkrecilem natrysk (deszczownica) w prysznicu i igielką
> przepchnalem

Igiełką nie powinieneś, poniewaz po paru razach odkształcisz przekroje tych
dziurek i prysznic będzie "sikał" na wszystkie strony. TO się robi
zanurzając w gorącym occie :-)
--

XL

5. Data: 2012-03-13 19:22:58

Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.03.2012 16:22, Konrad Karpieszuk pisze:
> [...]
> gumowej powierzchni).
>
> szkopul w tym, ze prysznic mam od 2 miesiecy i juz 90% dziurek byla

Sprzatac lazienke czesciej niz raz na 2 miesiace? ;)

6. Data: 2012-03-13 19:49:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Mar 2012 20:22:58 +0100, neoniusz napisał(a):

> Sprzatac lazienke czesciej niz raz na 2 miesiace? ;)

Nie bądź taki hop-siup - u mnie woda jest tak zakamieniona, że i codzienne
nie pomaga :->
--

XL

7. Data: 2012-03-13 22:41:44

Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Karpieszuk <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> zatkana.
>
> da sie temu zapobiec? albo jesli nie, jak to szybciej czyscic niz recznie

Idz do sklepu chemicznego i kup jakiś przemysłowy odkamieniacz. One
rozpuszczają kamień jak siki śnieg. Możesz w kwasku cytrynowym. Octu nie
polecam bo narobisz smrodu do rzygania włącznie.

8. Data: 2012-03-14 15:37:07

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Mar, 20:49, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie bądź taki hop-siup - u mnie woda jest tak zakamieniona, że i codzienne
> nie pomaga :->

Nam pomogła zmiana "słuchawki" prysznicowej na taką bez gumowych
cudów ;-)

Ania

9. Data: 2012-03-14 20:43:25

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-13 16:22, Konrad Karpieszuk pisze:
> da sie temu zapobiec? albo jesli nie, jak to szybciej czyscic niz recznie
> przekluwac kamiec w kazdej dziurce?

Roztwór kwasku cytrynowego.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

10. Data: 2012-03-15 19:30:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Mar 2012 08:37:07 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Nam pomogła

Nam NIC nie pomogło. Filtr (wkład) dzbankowy Brita Maxtra (duży!) starcza
tylko na tydzień, potem już jest kamień w czajniku i herbacie - a co
dopiero w prysznicu, bez filtra. Przy tym zawapnieniu wody instalacja
filtrujaca na cały dom kosztowałaby fortunę (materiały eksploatacyjne tzw)
- wolę co trzy lata wymienić pralkę i zmywarkę ;-)

> zmiana "słuchawki" prysznicowej na taką bez gumowych
> cudów ;-)

Pisałam nie tylko o słuchawce - ślady osadowe są po jednym wyschnięciu wody
na wszystkim, co zostało opryskane: płytki, baterie, powierzchnia zlewu,
umywalka... Jak się przez dwa dni tego nie usunie, to już wygląda matowo,
jak jakiś syf - a to "tylko" kreda z wody :-(((
--

XL a "wodociągowych" norm na zawapnienie wody ni ma żadnych, już sie
orientowałam :-(

tapetowanie
Jennifer L. Racey Decker AWAITING BIG BLACK PECKER
Oprawy sufitowe 'komputerowe'?
Akumulator do domowej wkrętarki
Zarowka halogenowa LED