prywatna opieka medyczna

1. Data: 2002-09-04 13:58:59

Temat: prywatna opieka medyczna
Od: fox <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

jakie znacie godne polecenia (o ile _takie_ istnieja ;))
prywatne systemy opieki medycznej, oprocz medicover
(bo tych znalazlem), prosze o opinie, uwagi i ewentualnie
linki.

dzieki i pozdrawiam
--
== f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==

2. Data: 2002-09-04 16:29:11

Temat: Re: prywatna opieka medyczna
Od: Cezar Cichocki <c...@p...hq.cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

fox <f...@i...pl> wrote:
> jakie znacie godne polecenia (o ile _takie_ istnieja ;))
> prywatne systemy opieki medycznej, oprocz medicover
> (bo tych znalazlem), prosze o opinie, uwagi i ewentualnie
> linki.

Wszyscy pracownicy w mojej firmie ubezpieczeni sa w FALCK. Obsługa jest OK,
fajni lekarze, są dojazdy do domu, ceny na rozsądnym poziomie. Nie mają
swojej kliniki ale za to dobre kontakty w szpitalach (zresztą duża grupa
lekarzy pracujących w FALCK pracuje jednocześnie w służbie zdrowia).
Polecam! :)

Adres: www.falck.pl

--
Cezar

3. Data: 2002-09-04 21:13:57

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezar Cichocki" <c...@p...hq.cs.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> swojej kliniki ale za to dobre kontakty w szpitalach (zresztą duża grupa
> lekarzy pracujących w FALCK pracuje jednocześnie w służbie zdrowia).

sa umiarkowane a i lekarze z obsluga bardzo przyjemni. Wejdz na strone i
zobacz co oferuja.

4. Data: 2002-09-04 23:42:02

Od: fox <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Sep 2002 16:29:11 +0000 (UTC), Cezar Cichocki
<c...@p...hq.cs.net.pl> wrote:

> [...]
> swojej kliniki ale za to dobre kontakty w szpitalach (zresztą duża grupa
> lekarzy pracujących w FALCK pracuje jednocześnie w służbie zdrowia).

hmm... o falcku rowniez wiem, ale wstepnie odrzucilem ta droge,
wlasnie ze wzgledu na brak mozliwosci hospitalizacji - "dobre kontakty
ze szpitalami" sa w porzadku, ale jak to wyglada w praktyce? szpitale
sa panstwowe, a ja zakladam ewentualnosc ubezpieczenia zdrowotnego
_jedynie_ w systemie prywatnym (pracuje na umowe o dzielo) --
powinienem byl to od razu napisac, bo to dosyc istotna kwestia.

dzieki i pozdrawiam
--
== f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==

5. Data: 2002-09-04 23:47:40

Od: fox <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Sep 2002 23:13:57 +0200, "Dorita" <d...@t...pl> wrote:

>sa umiarkowane a i lekarze z obsluga bardzo przyjemni. Wejdz na strone i
>zobacz co oferuja.
>pozdrawiam

dzieki, ale z pobieznej lektury wynika ze "Centrum Medyczne Sp. z o.o.
jest najstarszą zorganizowaną na rynku polskim placówką płatnej opieki
zdrowotnej zapewniającą kompleksową obsługę firm." firm... firm... ja
szukam czegos dla indywidualnego odbiorcy... no i nie tylko na terenie
warszawy... poznania jak juz...

ale dzieki
== f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==

6. Data: 2002-09-05 08:26:18

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fox" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> dzieki, ale z pobieznej lektury wynika ze "Centrum Medyczne Sp. z o.o.
> jest najstarszą zorganizowaną na rynku polskim placówką płatnej opieki
> zdrowotnej zapewniającą kompleksową obsługę firm." firm... firm...

Ja lecze sie w Centrum Medycznym jako osoba prywatna, a czy w poznaniu to
centrum istnieje to juz sam musisz sie dowiedziec.

RU486
test
HPV - prosba o informacje
Diane - prosilbym o skomentowanie kogos kto sie zna :]
Mieszkanie Warszawa świetne na gabinet lekarski