przebiśniegi

1. Data: 2006-02-16 19:02:41

Temat: przebiśniegi
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

U mnie jeszcze ich nie ma, ale chodzę codziennie sprawdzić :-) Za to wrzośce
w pełni kwitnienia! Tylko trzeba je spod śniegu wygrzebywać, żeby zobaczyć
:-)

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

2. Data: 2006-02-16 19:05:56

Temat: Re: przebiśniegi
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:dt2iak$el5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> U mnie jeszcze ich nie ma, ale chodzę codziennie sprawdzić :-) Za to
wrzośce
> w pełni kwitnienia! Tylko trzeba je spod śniegu wygrzebywać, żeby zobaczyć
> :-)

Ty przestań denerwować ludzi takimi bajeczkami, wrrr....u mnie w ogrodzie
leży od 30-70 cm śniegu, a na miejsce, gdzie są przebiśniegi to dziś sąsiad
odśnieżając swój podjazd wrzucił przez płot dodatkowy śnieg;( Mogę sobie co
najwyżej na czubek świerka popatrzyć :D

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2006-02-16 20:07:06

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odśnieżając swój podjazd wrzucił przez płot dodatkowy śnieg;( Mogę sobie co

Oczywiście, przecież to niesprawiedliwe. W Zamościu jest teraz -10 st.C,
po południu była niezła zamieć.Śniegu z pół metra :(
Pozdrawiam, Krystyna

4. Data: 2006-02-16 20:36:40

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafał Wolski napisał:
> U mnie jeszcze ich nie ma, ale chodzę codziennie sprawdzić :-) Za to wrzośce
> w pełni kwitnienia! Tylko trzeba je spod śniegu wygrzebywać, żeby zobaczyć
> :-)

U mnie są przebiśniegi w doniczce, przywleczone
z pietruszką naciową. Postawiłam w domu, gdy się zaczęły mrozy,
jednak nie zakwitły :-(
Wrzośca sprawdzę na dniach, przed zimą zaczął już kwitnąć.
A ciemiernik biały miał dużo pąków. Rozwiną się ?

Pozdrawiam, Barbara

5. Data: 2006-02-16 21:27:51

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ciemiernik biały miał dużo pąków. Rozwiną się ?
>
> Pozdrawiam, Barbara

Moje ciemierniki też miały widoczne pąki przed zimą, ale myślę że
zaczekają z rozkwitem na wczesna wiosnę. Tak przynajmniej było w zeszłym
roku. Myślę że one tak jak z hibernacją - czekają momentu ;-)

Serdecznie Miłka

6. Data: 2006-02-16 21:49:41

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście, przecież to niesprawiedliwe. W Zamościu jest teraz -10 st.C,
> po południu była niezła zamieć.Śniegu z pół metra :(
> Pozdrawiam, Krystyna
>
> --
Przy takiej temperaturze to śnieg jak kołderka :-)
W bardziej nasłonecznionych miejscach śniegu nie ma ,
ale w bardziej cienistych leży z 20 cm zlodowaciałego.

Pozdrawiam TeresaR

7. Data: 2006-02-16 21:53:03

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> po południu była niezła zamieć.Śniegu z pół metra :(
> Pozdrawiam, Krystyna

:-D
U mnie śniegu nie mniej! Ale w dzień temperatura dochodzi do zera i
powietrze pachnie wiosną. Przebiśniegi sprawdzam na wszelki wypadek, bo
jeśli się przebiją przez te warstwy śniegu to chcę to sfotografować i
zgłosić do księgi rekordów Guinesa :-))
A tych -10C to nie zazdroszczę, choć być może pojadę na narty w weekend to
na razie niech jeszcze potrzyma... przynajmniej na Słowacji!!

8. Data: 2006-02-16 22:39:53

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sąsiad
> odśnieżając swój podjazd wrzucił przez płot dodatkowy śnieg;( Mogę sobie

Basiu ! i tak macie wcześniej wiosnę od nas :-)

Pozdrawiam z północy TeresaR

9. Data: 2006-02-17 08:11:42

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przy takiej temperaturze to śnieg jak kołderka :-)
> W bardziej nasłonecznionych miejscach śniegu nie ma ,
> ale w bardziej cienistych leży z 20 cm zlodowaciałego.

Chyba wykaczyłam ,dosypało.
Mam już dosyć odśnieżania (-:

Pozdrawiam TeresaR

10. Data: 2006-02-17 08:20:36

Od: "Zenon Michałowski" <z...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Gdyni zaczęło znowu sypac temp. - 6

Pozdrawiam
Zenek Michałowski
> [...]
>wrzośce
> w pełni kwitnienia! Tylko trzeba je spod śniegu wygrzebywać, żeby zobaczyć

astragalus
Astragalus
Cynanchum marnierianum
Trojeściowate - głównie do Mirzana :)