przecenione czasopisma

1. Data: 2002-05-27 07:46:42

Temat: przecenione czasopisma
Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie.
Czaiłam się przez jakis czas, przygladalam i w koncu postanowilam
wystartowac.Na poczatek chcialam zakomunikowac, iz bardzo sie ciesze z
istnienia tej grupy. Jestem poczatkujaca "hafciara", niewiele umiem, ale
uparcie probuje stworzyc cos, co cieszyloby oko.
Mam jedno pytanie dotyczace wzorow. Widzialam ostatnio chyba wloskie czasopismo
dot. haftów (Susanna?), b. dużo pieknych wzorów, ale kosztowało (ho, ho). W
zwiazku z tym, ze utopilismy (ja + maz) wszystkie pieniazki w remoncie, wiec
raczej musze sobie odmowic luksusu na jakis czas. Dlatego probuje dowiedziec
sie, czy sa gdzies dostepne przecenione czasopisma tego typu. Dzieki z gory za
odpowiedzi. Pozdrawiam

Milena

1. Data: 2002-05-27 08:14:02

Temat: Re: przecenione czasopisma
Od: "Iwona Lorent" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cię pięknie Mileno w gronie robótkowiczek :-)))
Przecenione czasopisma bywają czasem w EMPiK-ach, choć z "krzyżykami"
rzadko. Spróbuj ewentualnie na http://www.burda.pl/archiwum.htm - koszt
zeszytów specjalnych jest niższy niż Suzanny, a wzorów sporo. Czy widziałaś
zawartość serwera robótkowego Moniki?

Pozdrawiam serdecznie
Iwona (Wrocław)

1. Data: 2002-05-27 08:32:28

Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam serdecznie
> Iwona (Wrocław)
>
> Dzięki serdeczne Iwono za cenne wskazówki, napewno skorzystam. A propos
serwera Moniki, chyba próbowałam się tam kiedyś dostać, ale były problemy.
Jeśli będziesz miała wolną chwilkę, bardzo proszę o więcej informacji na ten
temat. Pozdrowienia z tropikalnego (dziś) Krakowa.

Milena

1. Data: 2002-05-27 08:50:32

Od: "Kasia A." <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pozdrowienia z tropikalnego (dziś) Krakowa.
>
> Milena

Mileno, jeśli mieszkasz w Krakowie to co niedzielę pod Halą Targową można
kupić sporo czasopism robótkowych za niewielkie naprawdę pieniądze.

Pozdrawiam, Kasia
Kraków

PS. Po raz pierwszy spod Outlooka i nie wiem jak mi wyjdzie.

1. Data: 2002-05-27 08:58:32

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@w...pl wrote:

> serwera Moniki, chyba próbowałam się tam kiedyś dostać, ale były problemy.
> Jeśli będziesz miała wolną chwilkę, bardzo proszę o więcej informacji na ten
> temat. Pozdrowienia z tropikalnego (dziś) Krakowa.

W Krakowie polecam rowniez namiot na Tomexie - stare numery "Kramu ..."
i "Haftow polskich" po 2 zl za numer, "Anna" - 3 zl.
Podobno tanie gazety mozna tez kupic na gieldzie elektronicznej na
Balicach (sobota i niedziela).

Witaj wsrod nas :-) Arleta

1. Data: 2002-05-27 08:58:37

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich serdecznie

Witaj serdecznie,rozgaszczaj sie wiecznie !!!!!:)))))
A informacje jak dostac sie na serwerek znajdziesz pod adresem:
http://strony.wp.pl/wp/monga/

Pozdrawiam konwaliowo i wiosennie!!!!!!!!
Pusia
/Białystok/
b...@p...onet.pl

1. Data: 2002-05-27 09:08:59

Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam, Kasia
> Kraków
>
> PS. Po raz pierwszy spod Outlooka i nie wiem jak mi wyjdzie.

Kasiu, serdeczne dzięki za tę informację. Co prawda rzadko bywam w weekendy w
Krakowie, ale zorganizuję sobie jeden tak, żebym mogła zostać i obkupić się w
cenną lekturę (na deszczowe dzionki).Pozdrawiam
Milena

1. Data: 2002-05-27 09:12:45

Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>                                           b...@p...onet.pl
>
> Jezusicku, ale tu miło! Dziękuję wszystkim za dobre rady, teraz tylko znaleźć
wolny czas, coby troszki poszaleć z igłą i nitką. Pozdrowienia dla wszystkich.

Milena

1. Data: 2002-05-27 10:09:05

Temat: Serwer, bylo przecenione czasopisma
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane witajcie !!!

Nie bylo mnie dlugo i za pare dni znowu znikam na pare miesiecy :((( Biorac po uwage
ze na kolejnym wyjezdzie bede
miala baaardzo duzo czasu na robotki (poprzedni 3 miesieczny wyjazd zaowocowal 4
swetrami, kompletem 6 serwetek
krzyzykowych i wielkim (srednica 140 cm) obrusem Richelieu....) bardzo zalezaloby mi
na dostaniu sie do Waszego
serwerka, niestety podany na grupie "przepis" jest dla mnie nie do
pokonania...moglaby mi ktoras dobra Dusza
wytlumaczyc jak krowce na drozce po kolei i i jak ??? Moze na GG ?? moj numer 1225086

pozdr. zagubiona nann

1. Data: 2002-05-27 21:22:41

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

Witamy witamy :))

Pozdrowienia z tropikalnego (dziś) Krakowa.

rowniez z Krakowa :)

> Milena

grzesiek
lublin/krakow/gorlice