przechowywanie muliny

1. Data: 2002-10-19 04:04:40

Temat: przechowywanie muliny
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://stitchaholik.narod.ru/sovet.htm

po rosyjsku, ale sa zdjecia

pozdr.
Ilona

1. Data: 2002-10-19 11:51:11

Temat: Re: przechowywanie muliny
Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki z ten adresik, właśnie zastanawiałam sie jak to wszystko
uporządkować, a tu ciach na życzenie pomoc.
Tylko kiedy ..... ja to zrobię..
Larysa

1. Data: 2002-11-13 07:24:29

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Larysa <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aorg6q$les$...@n...tpi.pl...
> Dzięki z ten adresik, właśnie zastanawiałam sie jak to wszystko
> uporządkować, a tu ciach na życzenie pomoc.
> Tylko kiedy ..... ja to zrobię..
> Larysa

Moja kolejna "blyskawiczna" riposta, a wlasciwie pytanie do dziewczyn, a lbo
do tylko jednej dziewczyny, ktore zakupily w sewndso pudelka do
przechowywania muliny. Czy takze z tymi plaskimi szpuleczkami? Jak sie
sprawdza? Zadowolone?

Ilona

1. Data: 2002-11-13 07:38:22

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do tylko jednej dziewczyny, ktore zakupily w sewndso pudelka do
> przechowywania muliny. Czy takze z tymi plaskimi szpuleczkami? Jak sie

No to błyskawiczna odpowiedź ;-)))
Sprawdza sie, sprawdza.
Ma tylko dwie wady:
- cenę
- pudełko mieści 50 kolorów, kupiłam 3 i już nie mam miejsca - muszę nowe
domówić ;-)))

Mają teraz w ofercie z tej samej serii GOLD CONCEPT taki fajny bajer
podróżny ( Gold Concept Travel Bag ) czyli taki podręczny zestaw, gdzie
mieści się troche mulin, wzorek, igły, robótka, nożyczki i takie tam.
http://www.sewandso.co.uk/prodimages/19467.jpg
Nie powiem, , kusi mnie to strasznie, tylko kasy na razie brak.
Może sobie prezent pod choinke zrobię :-)))

A to link do całej serii
http://www.sewandso.co.uk/ran701-0.html

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-13 07:58:40

Od: b...@p...fm (boch.magda) szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny!!! odkrylam (moj synek mi pomogl) nowy dla mnie sposob na
przechowywanie muliny.

Zwykle "koszulki" do segregatora przeszywam maszyna (lub reka) w poprzek
(poziomo) tak aby bylo 6 saszetek. Gore koszulki (krotszy bok) zaklejam
tasma klejaca, a bok dluzszy rozcinam ostrymi nozyczkami.

Koszuki szyje tasmowo, zeby nie obcinac co chwile nitki. Muliny wchodza bez
problemu, troche wylaza, ale jak poukladalam je wszystkie i wlozylam do
segregatora to wyglada to ekstra, polecam.

Mam nadzieje, ze dobrze to objasnilam, boz moja logika jest troche na
bakier.

Pozdrawiam
Magda (Poznan)

1. Data: 2002-11-13 08:20:48

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problemu, troche wylaza, ale jak poukladalam je wszystkie i wlozylam do
> segregatora to wyglada to ekstra, polecam.

Super pomysl! I mozna na koszulkach napisac numery kolorow!
Sama chyba tez go zgapie, bo na razie myslalam o pudelkach po filmach (mam
ich b. duzo, bo wszystkie klisze mam przeniesione do segregatora). Ale Twoj
pomysl jest znacznie lepszy!

Mam jeszcze jedno pytanie - ile uzywacie nitek muliny na kanwie ok. 50 xxx
na 10 cm? Bo ja uzywam 3 i chyba to troche za duzo (kolejne 2 rzedy "kratek"
sie zbijaja w jedna mase). A moze igle mam za gruba?

A jakiej kanwy (gestosc) uzywacie do obrazkow?
--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-13 08:46:31

Od: b...@p...fm (boch.magda) szukaj wiadomości tego autora

Madziu, ja nie pisze numerow na koszulkach poniewaz nie mam teraz tyle
koszulek, by kazdy kolor mial swoja przegrodke w koszulce, a chcialam juz
ulozyc wszystkie muliny.

Ulozylam je wiec po kolei tzn. numerami np. muliny zaczynajace sie na 200 i
wszystkie po kolei do ostatniego 299 (chyba taki jest). W niektorych
numerach mam wiecej koszulek, gdzie indziej mniej. Kiedy dojda jakies kolory
to bede sie bawic znow w rozkladanie.
W jednej przegrodce wlozylam nawet 3 motki muliny tego samego koloru
Zreszta widac numer miliny przez koszulke.

Do obrazkow uzywam kazdej kanwy od lnu do duzej kanwy. Zalezy jaki efekt
chce uzyskac. Jezeli obraz ma byc duzy to na duzej kanwie, jezeli delikatny
to na lnie. Sprawdzilam to na tym samym wzorze.
Zalezy tez od tego czy lubisz robic na malej kanwie. Jaka jest kondycja
twoich oczu?

Pozdrawiam
Magda (Poznan)

1. Data: 2002-11-13 09:01:40

Od: "kasiabe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Ja skorzystałam z bardziej leniwej metody - podczas zakupów w Selgrosie
wpadły mi w łapki gotowe koszulki foliowe A-4 z kieszonkami (9 na stronę).
Do jednej kieszonki ładnie wchodzą 2 moteczki (trzy to już upycham), potem
tylko markerem piszę numerki i do segregatora! Nie ma bałaganu i walających
się resztek niteczek. Do okładki segregatora doszyłam taśmę i tam wpinam
igły tylko do haftu (coby latorośl mi ich nie podbierała do szycia sukienek
dla lalek :)).
polecam
Pozdrawiam kasiabe(Szczecin)

1. Data: 2002-11-13 09:04:31

Od: Mirka Stobienia <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

A co powiecie na folie do przechowywania wywyołanych filmów, ja sobie
takie kupiłam w sklepie Koniki - z przeznaczeniem do filmów właśnie, ale
tyle mi zostało, że zastanawiam się, czy jak już zacznę krzyżykować, to
w nich nie przechowywać.

Mirka
(Poznań)
GG 1830698, ICQ 147879346
--
Jestem dostępna, tylko to gadu takie niedostępne.
(C)narnijka

1. Data: 2002-11-13 09:07:26

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ulozylam je wiec po kolei tzn. numerami np. muliny zaczynajace sie na 200
> wszystkie po kolei do ostatniego 299 (chyba taki jest).

No to kolejne pytanie: jak Ci sie nie myla numery kolorow? Ja, po
rozpoczeciu motka, notorycznie gubie "opaski" :)

> [...]
delikatny
> to na lnie. Sprawdzilam to na tym samym wzorze.
> Zalezy tez od tego czy lubisz robic na malej kanwie.

Na malej ladniej wyglada, ale, jak juz pisalam, za bardzo mi xxx rozpychaja
kanwe i trudno sie potem haftuje. Dlatego pytalam, jak dobierac grubosc
nitki i igly.

Jaka jest kondycja
> twoich oczu?

Hmm, chyba nie najgorsza, choc wspomagana okularkami :)

--
Magda (Katowice)
k...@p...onet.pl

kanwa plastikowa- jeszcze raz
Mam wzorki małych tryptyków na plastikową kanwę
telefon
bozonarodzeniowe
prosze mi wytlumaczyc