przechwowywanie muliny cdn.

1. Data: 2004-09-16 20:52:05

Temat: przechwowywanie muliny cdn.
Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam ze ja ciagle o tym samym
podpowiedzialyscie mi koszulki do segregatora takie na negatywy/klisze do
przechwowywania muliny
oblecialam cale miasto ale znalazlam
obejrzalam i mam teraz sporo watpliwosci...
jak wy dziewczyny wkladacie te muliny do tych przegrodek? zakladam ze mulina
nie jest zawinieta na kartonik - czy jest?
wydaje mi sie ze raczej trudno jest tak wsunac mulinke w przegrodke
obejrzalam tez sobie wizytowniki i wydaly mi sie interesujace do
zaadoptowania do przechowywania mulinek (musze troszke nad tym pokombinowac)
no i caly czas mi chodza po glowie te skrzynki wedkarskie :)
puki co mulinki mam w przezroczystych pudelkach po duzych lodach
rasowego segregatora na mulinki nie kupie z przekory :)
wole cos wymyslic
bardzo mi pomoglyscie i zainspirowalyscie ale troche sie gubie co do
szczegolow
czy ktoras z pan moglaby mi przeslac fotke na priv. jak trzyma takie mulinki
w koszulkach do segregatora?
bardzo poprosze
chyba sie nakrecilam tym tematem i teraz tylko caly czas wymyslam coraz to
inne rozwiazania na porzadek w mulinkach :)

pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-09-16 21:22:52

Temat: Re: przechwowywanie muliny cdn.
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja sie upieram przy pudle na narzedzia i nawijaniu na kartoniki, lekko sie
wklada, lekko wyjmuje, wszystko widac, porzadeczek jak ta lala

dobrej nocki
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-17 09:22:20

Od: "ewa Irys" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

a&e <a...@w...op.pl> napisał(a):

> [...]
>
> dobrej nocki
> Ewa (Krakow)
>
> a gdzie konkretnie zaopatrujesz się w te cudowne pudełeczka
pozdrawiam ewa (Kraków)

1. Data: 2004-09-17 09:22:23

Od: "ewa Irys" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-09-17 09:26:23

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

a w tesco, po 3 zlote z groszami, w jedno wchodzi ok 80 mulinek (stoisko z
narzedziami)

widzialam jednak ladniejsze pudelko i wieksze, jeszcze bardziej mi sie
spodobalo, EwaZ, gdzie kupilas to swoje (zolte bylo, o ile pamietam)?

gdyby nie fakt, ze mam juz mulinki ponawijane na odpowiednia wielkosc
kartonikow (a jest tego 5 pudelek) to pewnie bym wymienila na te wieksze (sa
ladniej wykonane i kolorek zolty przyjemniejszy od szarego)

pozdrawiam
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-17 10:01:54

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja wlasnie zamieniam mulinki dmc na ariadne (wszystkich kolorow nie dam
rady zamienic wiec pewnie bedzie pol na pol)
i musze przyznac ze jednak trzeba to robic na oko bo przeliczniki zwyczajnie
sie nie sprawdzaja
a jak sie patrzy to i mozna spokojnie troszke zmodyfikowac kolorystyke
wedlog potrzeb i obrazek wcale na tym nie traci
czy ktos wie dlaczego czeska mulinka nie jest numerowana??? to by ogromnie
ulatwilo sprawe bo spotykam tez czasami bardzo ciekawe kolorki w czeskiej
mulinie (no i jest najtansza...) wyglada to tak jakby ja produkowali tak na
dziko

kasiatoya

1. Data: 2004-09-17 10:29:41

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chętnie bym zobaczyła to pudło i omacała, wiec jesli będzie jakies spotkanko
Krakowskie, to może przyniesiesz?
Gocha

1. Data: 2004-09-17 11:15:11

Od: "ewa Irys" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiatoya <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> mulinie (no i jest najtansza...) wyglada to tak jakby ja produkowali tak na

a czy w te pudełeczka wchodzą kartoniki wielkości z HOBBY Studio?
ewa

1. Data: 2004-09-17 11:21:14

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

moge przyniesc, oczywiscie, dam nawet obmacac,
mozna tez obejrzec nie macajac tutaj
http://pg.photos.yahoo.com/ph/epasinska/album?.dir=7
4f0&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//pg.photos.
yahoo.com/ph/epasinska/my_photos

pozdrowionka
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-17 11:22:27

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

te ktore ja mam sa jakby wymiezone na te wlasnie kartoniki, do wiekszego
pudla, ktore kupila EwaZ trzeba samemu wyciac........

pozdrawiam
Ewa (Krakow)

[szydelko] rosyjskie slownictwo
[OT] zdjecia ze spotkania warszawianek?