przeciazenie kregoslupa?

1. Data: 2006-08-17 20:32:05

Temat: przeciazenie kregoslupa?
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od prawie dwoch miesiecy pracuje dosc ciezko, musze troche dzwigac ciezkich
rzeczy (nie po 20 kilo moze, ale po 6-10 po kilkanascie sztuk, czasem pare
razy dziennie), troche pracuje w zgieciu (musze sie pochylac nad stolem
stojac). Ogolnie praca stojaca, po jakies 7-8h dziennie. Ostatnio zaczelam
odczuwac dziwne zjawisko - czuje, jakby dretwiala mi skora na kregoslupie w
odcinku piesiowym, zwlaszcza jak sie pochylam. Kiedy sie wyporstuje - to
uczucie mija. Teraz np. siedze i tez czuje takie mrowienie, ale bardziej z
lewej strony, w nizszej czesci kregoslupa.
Czy to przeciazenie? Staram sie w pracy w miare mozliwosci przeciagac, ale
nie zawsze jest to mozliwe. Czy warto sie tym przejmowac? Za tydzien koncze
ta prace, wiec pewnie samo przejdzie. Obecnie jestem w Anglii, ale cze po
powrocie powinnam isc do lekarza? Mam skolioze (odcinka ledzwiowego i chyba
tez cos nie tak w odcinkiem szyjnym), wiec pewnie to tez ma wplyw.
Poradzicie cos?

Maja

2. Data: 2006-08-19 08:57:11

Temat: Re: przeciazenie kregoslupa?
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na poczatek kup sobie książke:

http://www.lideria.pl/sklep/opis?nr=50006

Dzięki przestrzeganiu zasad tej knigi, można niedopuścić do rozwoju schorzeń
kręgosłupowych.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

3. Data: 2006-08-19 09:10:27

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszce jedna bardzo ważna rada:

Nie bagatelizuj tych bólów. I nie daj się zwieść tabletkom znieczulającym.
One tylko znieczulają, a nie usuwają bólu.

to cię może spotkać:

www.dyskopatia.pl

jeżeli nie będziesz przestrzegał zasad tej książki...i paru innych zaleceń
zawartych w postach zamieszczonych przez moją osobę na tej grupie.

Wpisz sobie w wyszukiwarkę postów na tej grupie: znajdź->Od "dr.endriu"
(mój nick)
to pocztasz sobie trochę o dosyć konkretnej katastrofie
zdowotno-kręgosłupowej jaką przeżywałem całkiem niedawno.
Teraz już jest ze mną całkiem dobrze. Ale w styczniu było całkiem
nieciekawie.... .
A niewinnie się zaczęło od drobnego - jak myślałem - przeciążenia
kręosłupa, któe wcale nie było
takie drobne, lecz było początkiem dyskopatii....jak się w końcu okazało.

Sęk w tym że ból występuje w nodze...w klatce..w biodrze , albo jeszcze
gdzie indziej... a boli w rzeczywistości kręgosłup.....

Za niedługo zestaw porad zamieszcę na stronie internetowej, na razie nie mam
czasu za bardzo czasu.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

4. Data: 2006-08-19 09:38:18

Od: "Jagoda" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> Na poczatek kup sobie książke:
>
> http://www.lideria.pl/sklep/opis?nr=50006
>
> Dzięki przestrzeganiu zasad tej knigi, można niedopuścić do rozwoju
> [...]
Witam.
Zanim ktokolwiek siegnie po przedstawiana przez Ciebie propozycje ksiazkowa
propounuje zagladnac tutaj http://www.mckenzie.pl/uwaga.html

Pozdrowka
Jagoda

5. Data: 2006-08-19 11:12:58

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zanim ktokolwiek siegnie po przedstawiana przez Ciebie propozycje
ksiazkowa
> propounuje zagladnac tutaj http://www.mckenzie.pl/uwaga.html

Bo koleś nie zapłacił haraczu, i nie został wcielony do kasty......
, a napisał krótkie kompendium., w którym to mówi co robić żeby było
dobrze.....

A tak to petenci idą do "specjalstów", gdzie trzeba bulić 50zł za wizytę, i
dowiadują się
tego samego co w książce.....

Wiem bo sam tego doświadczyłem...........

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

6. Data: 2006-08-19 14:40:47

Od: "Jagoda" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dowiadują się
> tego samego co w książce.....
>
> Wiem bo sam tego doświadczyłem...........

Chyba sobie do konca nie zdajesz sprawy z tego, ze przeprosty nie sa w
stanie wyleczyc wszystkich ludzi majacych problemy z kregoslupem a w
niektorych przypadkach moga bardzo konkretnie zaszkodzic! Takze jezeli Tobie
sluza wszelkie zalecenia z tej ksiazki to jak najbardziej je sobie stosuj,
ale nie wciskaj bezkrytycznie wszystkim, tym bardziej, ze nie sa
zdiagnozowani.Stosowanie tego co Ty uwazasz za sluszne innym niekoniecznie
musi pomoc (przy calym szacunku do Ciebie, ze chcesz ulzyc komus w
cierpieniu).
Sq4ty. To z pewnie jest przeciazenie kregoslupa, tym bardziej, ze jestes
kobieta... Jezeli wczesniej nie wykonywalas takiej ciezkiej pracy o jakiej
mowisz, to nie ma sie co dziwic Twoim dolegliwosciom.
Jak zaprzestaniesz tej harowki, to sama zobaczysz co sie bedzie dzialo.
Wrzuc troche na luz i odpocznij. Sprobuj pochodzic na basen. Jezeli
dolegliwosci nie mina to do lekarza.

Pozdrawiam
Jagoda

7. Data: 2006-08-19 16:18:36

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Jak zaprzestaniesz tej harowki, to sama zobaczysz co sie bedzie dzialo.
> Wrzuc troche na luz i odpocznij. Sprobuj pochodzic na basen. Jezeli

Na szczescie za dokladnie tydzien bede juz w domu i wroce do swojej
spokojnej (?) nauczycielskiej pracy :). Z wrzuceniem na luz tu nie bardzo
sobie pozwolic - jak cio kaza cos robic to trzeba robic... Ale w wtym
tygodniu chyba kogos poprosze o jakies lzejsze zajecia. Zreszta to nie tylko
przy dzwiganiu mnie boli, tez np. podczas dosc dlugotrwalego pochylania sie
(stoly sa nieco za niskie jak dla mnie, mam 173cm wzrostu).
Mysle, ze mi sie pogorszylo od wczoraj, nadzwigalam sie niemilosiernie i
teraz to mrowienie i dretwienie czuje praktycznie caly czas. No ale jak
mowie, przynajmniej nie boli jak na razie.

Mam nadzieje, ze 'samo przejdzie' :).

Dzieki za odpowiedzi,
Maja

8. Data: 2006-08-21 04:21:47

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba sobie do konca nie zdajesz sprawy z tego, ze przeprosty nie sa w
> stanie wyleczyc wszystkich ludzi majacych problemy z kregoslupem a w
> niektorych przypadkach moga bardzo konkretnie zaszkodzic!

Chodzi o te że przeprosty wraz z zwisami na drążku, są idealnymi
środkami zapobiegawczo-leczniczymi , i polecam
je szczególnie zarówno ludziom chorym, a w szczególności ZDROWYM. Wykonując
te ćwiczenia powiedzmy dwa razy na tydzień NIGDY nie zachorujesz na
kręgosłup....
( mówię to z całą odpowiedzialnością).

Żałuję tyklo że sam nie dowiedziłem się o tym ze dwa lata
wcześniej.......

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

9. Data: 2006-08-21 11:53:22

Od: "Jagoda" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wykonując
> te ćwiczenia powiedzmy dwa razy na tydzień NIGDY nie zachorujesz na

No wlasnie chodzi o to, ze ludzie z dolegliwosciami kregoslupa, m.in. takimi
jak dyskopatia, nie moga bezkarnie wykonywac przeprostow, bo jak juz
wczesniej pisalam nie wiadomo jaka to dokladnie jest dyskopatia. Wiekszosci
to bedzie sluzylo (jak najbardziej tym zdrowym), ale moze byc tez tak, ze
czesc zamiast sobie pomoc tylko zaszkodzi, zwlaszcza bez wczesniejszej
diagnozy.
To juz koniec na ten temat.

Pozdrowka
Jagoda

10. Data: 2006-08-22 14:09:50

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o te że przeprosty wraz z zwisami na drążku, są idealnymi
> środkami zapobiegawczo-leczniczymi ,
Idealnymi? To czemu preprosty mi nie pomogły? :-)
Czy ktoś Ci powiedział, że zwis na drązku, o ile jest tzw "bierny"
to rozciąga mięśnie międzyłopatkowe i np pogarsza wadę pt
"okrągłe plecy"? Jest kilka innych ćwiczeń posiadających te same
zalety co zwisy a pozbawione negatywów.

> je szczególnie zarówno ludziom chorym, a w szczególności ZDROWYM. Wykonując
> te ćwiczenia powiedzmy dwa razy na tydzień NIGDY nie zachorujesz na
> kręgosłup....
> ( mówię to z całą odpowiedzialnością).
Nigdy? A skąd ty to wiesz?

Zachowujesz się jak typowy pacjent na forum. Sprowadzasz podobne z
pozoru dolegliwości do swoich przczyn w ten sposób dezinformując
innych.

zatrucie pokarmowe
mg->mEq potasu
Poziom prolaktyny
opis badania tomografem komputerowym głowy z kontrastem!!!!!!!!!!!!
Łuszczyca - Jakie witaminy mają negatywny wpływ ?