przedszkolak i sporty...

11. Data: 2010-06-10 08:48:13

Temat: Re: przedszkolak i sporty...
Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jun 2010 08:24:42 +0200, Qrczak napisał(a):

> Takoż czynimy. Nienachalnie. Może sam też nas czymś zaskoczy.

Mój zaskoczył- kółko teatralne ;P
Chociaż na treningi ASAHI też chodzi. Była obawa, że będzxie trzeba ze
względu na stan zdrowia zarzucić, ale mądry trene ma dziecko na oku i na
razie ćwiczy. W sobotę ostatnie zajęcia mają być z rodzicem. Ponieważ tata
akurat jest chwilowo kapitanem (bo w innym czasie to daje ludziom ciepło),
to los padł na matkę. Wezmę strój sportowy i zabandażowany kciuk(no co,
wypadek w pracy) i pójdę uprawiać sztuki walki.
--
w_e
ogłoszone kiedyś w przedszkolu "Mój tata jest kapitanem i daje ludziom

12. Data: 2010-06-10 08:49:59

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-06-10 08:21, Qrczak wrote:
> A może zostanie mistrzem świata w World of
> Warcraft...

No wiesz - tak oglupiac dziecko. Nie dawno byla tu dyskusja o tym, ze te
gry na komputrze to ZŁO....

BTW - czy "komputerogractwo" zostało juz oficjalnie uznane przez
ministerstwo za dyscypline sportowa?

http://forum.gamikaze.pl/viewtopic.php?f=4&t=907&p=9
424
"Gry komputerowe są oficjalną dyscypliną sportu w Danii - tam zwie się
je e-sportem. W Rosji Minister Sportu Federacji Rosyjskiej zarejestrował
gaming jako cybersport. Mało tego, podczas Igrzysk Olimpijskich w
Pekinie gry miały status olimpijskiej dyscypliny pokazowej."

Pozdro

Maseł

13. Data: 2010-06-10 09:22:25

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
oznan.pl...

> [...]
> gaming jako cybersport. Mało tego, podczas Igrzysk Olimpijskich w
> Pekinie gry miały status olimpijskiej dyscypliny pokazowej."

No ba, przez ostatnie dwa lata w Polsce odbywał się turniej tenisa na Wii
;-)

Agnieszka (a zmęczyć się można prawie jak przy prawdziwym...)

14. Data: 2010-06-10 12:37:36

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Maseł wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> gaming jako cybersport. Mało tego, podczas Igrzysk Olimpijskich w
> Pekinie gry miały status olimpijskiej dyscypliny pokazowej."

Młody jeszcze młody, wszystko przed nim.

Qra

15. Data: 2010-06-10 14:56:55

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2010-06-10 11:22, Agnieszka wrote:
> No ba, przez ostatnie dwa lata w Polsce odbywał się turniej tenisa na
> Wii ;-)

Wii odpada, bo to nie "komputer"

> Agnieszka (a zmęczyć się można prawie jak przy prawdziwym...)

Wiem - bo mam. W zasadzie to jedyna konsola ktorej nie balem sie kupic
do domu (byla szansa ze jak zademonstruje lepszej polowie jej mozliwosci
to razem z konsola zostaniemy w domu :-)
BTW - ciekawie sie gra w gry typu "balance" uzywajac czterolatki jako
joysticka :-)

Pozdro

Maseł

Klasa integracyjna