przedszkolaki na dwór!

1. Data: 2009-06-22 12:04:15

Temat: przedszkolaki na dwór!
Od: "xcihy" <xc(c)c@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dowiedziałem się od wychowawczyni z przedszkola, że istnieje ministerialny
nakaz wyprowadzania dzieci na dwór codziennie bez względu na pogodę.
Wyjątkiem jest ulewny deszcz lub poniżej 5 stopni zimna. Silny wiatr, mokra
trawa, czy kapuśniaczek nie zwalniają od wyjscia. Nie ma mają na to wpływu
również rodzice.
Czy ktoś może potwierdzić istnienie takiego rygorystycznego centralnego
sterowania?
xc

2. Data: 2009-06-22 13:15:23

Temat: Re: przedszkolaki na dwór!
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie xcihy <xc(c)c@poczta.onet.pl> tak oto plecie:

> [...]
> Nie ma mają na to wpływu również rodzice.
> Czy ktoś może potwierdzić istnienie takiego rygorystycznego centralnego

Potwierdzić nie mogę. Ale jestem jak najbardziej za!!!

Qra

3. Data: 2009-06-22 14:57:42

Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xcihy" <xc(c)c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wpływu również rodzice.
> Czy ktoś może potwierdzić istnienie takiego rygorystycznego centralnego

Nie wiem czy jest taki nakaz, ale jestem zdecydowanie za!

Przy czym odróżnijmy dwie rzeczy:
- wyjście na spacer w niepogodę, gdzie 15 minut spaceru wystarczy by się
dotlenić
- wyjście na plac zabaw przy przedszkolu gdzie dzieciaki puszczone w samopas
taplają się w błocie.

Pozdrawiam,
Vicky S.

4. Data: 2009-06-22 18:40:05

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> również rodzice.
> Czy ktoś może potwierdzić istnienie takiego rygorystycznego centralnego

bardzo dobry przepis w innym wypadku panie wogole nie wychodzilyby na dwór.

sama doswiadczylam iz dziecko w przedszkolu przez tydzien nie wyszlo a w
ramach dworu ogladali bajki :-/ a bylo powyzej 5 stopni :-/ i spacer
dookola przedszkola kazde dziecko by przezyło ale po co sie męczyć z
dzieciarami i je ubierac na 20 minut spaceru.

5. Data: 2009-06-23 17:51:04

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

xcihy pisze:
> [...]
> Wyjątkiem jest ulewny deszcz lub poniżej 5 stopni zimna. Silny wiatr, mokra
> trawa, czy kapuśniaczek nie zwalniają od wyjscia.

Nareszcie

--
-
waruga_e

6. Data: 2009-08-13 12:16:30

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zgoda.
Przy czym ten sam warunek ustawowo nałożyłbym na samotne matki.
JaC

-----

7. Data: 2009-08-27 22:40:52

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

xcihy pisze:
> [...]
> również rodzice.
> Czy ktoś może potwierdzić istnienie takiego rygorystycznego centralnego

Nie mam pojecia czy tak jest.
Ale ostatnio podaczs objazdu roznych przedszkoli uslyszalamo tym ze3x.
Ze dzieci powinny ok. 2h dziennie spedzac na dworze, bo tak mowi ustawa.

m.

Urodzinowa zaduma
Niech się reklamodawcy opamiętają
edukacja domowa dzieci