przedszkole po raz pierwszy

1. Data: 2006-08-25 20:52:17

Temat: przedszkole po raz pierwszy
Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mój Jasio idzie od wrzesnia do przedszkola, a w mojej glowie rodzi
sie coraz wiecej pytan. Po pierwsze wymyslilam, zeby dziecku
kupic specjalny komplecik: pudelko na szczoteczke, kubek i zamykana
mydelniczke (alergik - wiec mydlo bedzie mial wlasne) w jakies
fajne dzieciece wzory. Nie moge nigdzie na nic ladnego,
_dzieciecego_ trafic. Czy znacie jakies sklepy on-line z takim
asortymentem, bo z mojego guglania jak na razie nic nie wyniklo? Po
drugie jak podpisujecie (i czy w ogóle to robicie) worek, ubrania na
zmiane itp? Czy mozna zamówic gdzies gotowe tasiemki z imieniem na
przyprasowanie, ew. przyszycie?
Pozdrawiam,
Ania + Jas (3 latek)

2. Data: 2006-08-25 21:10:11

Temat: Re: przedszkole po raz pierwszy
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25 Aug 2006 13:52:17 -0700, h...@p...onet.pl napisał(a):

> Po
> drugie jak podpisujecie (i czy w ogóle to robicie) worek, ubrania na
> zmiane itp? Czy mozna zamówic gdzies gotowe tasiemki z imieniem na
> przyprasowanie, ew. przyszycie?

Można podpisać specjalnym pisakiem do pisania na materiale.
--
Elżbieta

3. Data: 2006-08-26 05:42:44

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Po
> drugie jak podpisujecie (i czy w ogóle to robicie) worek, ubrania na
> zmiane itp?

Pisakiem albo długopisem jak nie mogę znaleźć pisaka.

http://hapsik.com/

--
Ewa (30.3), Julka (4), Zuza (2.1)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

4. Data: 2006-08-26 06:24:58

Od: Forr <f...@i...tozbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

h...@p...onet.pl napisał(a):

> drugie jak podpisujecie (i czy w ogóle to robicie) worek, ubrania na
> zmiane itp? Czy mozna zamówic gdzies gotowe tasiemki z imieniem na
> przyprasowanie, ew. przyszycie?

w zeszlym roku zamowilismy naszywki http://www.eze.co.uk/sewon.asp
maja tez prasowane, naklejane itp.
przez rok uzywania na roznych ubraniach wygladaja jak nowe

pozdr

P.S. podaja termin realizacji 30 dni, przesylka byla w Polsce w 7, do
ceny dolicz 2,95 gbp za przesylke

5. Data: 2006-08-26 21:03:23

Od: "Sabada" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <h...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
s.com...
Witam.
Po drugie jak podpisujecie (i czy w ogóle to robicie) worek, ubrania na
zmiane itp? Czy mozna zamówic gdzies gotowe tasiemki z imieniem na
przyprasowanie, ew. przyszycie?

-nie ma co komplikowac - chyba, ze jestes pedantka - wystarczy napisac na
wewnetrznym brzegu ubranka czy pizamki zwyklym dlugopisem (pare sekund
roboty) jak sie spierze poprawic.

6. Data: 2006-08-27 18:43:59

Od: "Magda B." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisakiem albo długopisem jak nie mogę znaleźć pisaka.

A musi byc podpisane koniecznie? Przeciez dam tu wszystko w worku, a worek
rozpozna ze jego no i mysle, ze kazde dziecko ma swoja szafke czy haczyk. Od
razu wyjasniam ze jestem nowicjuszka w kwestii przedszkola - moj Mikołaj tez
staruje 1 wrzesnia i cala w stresie jestem Problemow z podpisywaniem nie
wzielam pod uwage. Matko, na co mam jeszcze zwrocic baczenie?!!

Magda (zestresowana) i Mikołaj (prawie 3 i raczej spokojnie nastawiony do
przedszkola)

7. Data: 2006-08-27 20:08:54

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda B. wrote:

> A musi byc podpisane koniecznie? Przeciez dam tu wszystko w worku, a
> worek rozpozna ze jego no i mysle, ze kazde dziecko ma swoja szafke
> czy haczyk.

Dziecko rozpozna swoje a i czasem nieswoje. Pani tym bardziej nie ma
rozeznania. Nam zdarzyło się pare podmian (rzeczy wróciły potem do
prawowitych właścicieli :) )
IMO warto podpisać. Szczególnie pościel i piżamkę.

> [...]
> przedszkola - moj Mikołaj tez staruje 1 wrzesnia i cala w stresie
> jestem Problemow z podpisywaniem nie wzielam pod uwage. Matko, na co

Problemów z podpisywaniem? Eeee, nie przesadzaj - wystarczy np jakiś
znaczek, który Mikołaj rozpozna i będzie wiedział, że to coś jest jego.

8. Data: 2006-08-27 20:42:49

Od: "Aqua" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

witam,
z doswiadczenia wiem, ze warto podpisac ... czasem sami rodzice nie wiedza
czy ciuszki sa ich dziecka ...
szczegolnie tatusiowie, ktorzy rano nie zaprowadzaja dziecka do przedszkola,
a je odbieraja :-)
najlatwiej przyszyc male tasiemki z imieniem i nazwiskem lub chocby
inicjalami lub podpisac na metce, gdyz dzieci chetnie przyznaja sie do
wszystkich ciuszkow :-)
napisac pisakiem, fakt trza bedzie po praniu to poprawiac, ale lepsze to niz
naszywanie czegos na kazdy ciuszek.
Jesli chodzi o posciel i podusie mozna taka tasiemke zawiazac na dziurce do
zapinania guzika.
Akcesoria do mycia zabkow dobrze podpisac niezmywalnym pisakiem.

Moze sie zdziwicie, ale po krotkim czasie panie "naucza sie" i ciuszkow
Waszych dzieci i ich pozostalych akcesoriow :-)

Jedno jest pewne - potrzebny jest kazdemu przedszkolakowi woreczek z
dodatkowym "sprzetem" w razie katastrofy nie tylko w lazience :-)

Napisalas, ze Twoj synek jest alergikiem - nie zapomnij uprzedzic o tym
wychowawczyni.

pozdrawiam
Aqua

9. Data: 2006-08-28 08:34:03

Od: "zlosliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <h...@p...onet.pl> napisal
| Czy znacie jakies sklepy on-line z takim
| asortymentem, bo z mojego guglania jak na razie nic nie wyniklo?

najlepiej poszukac w jakis hipermarketach - teraz jest wysyp tego :)

| Po
| drugie jak podpisujecie (i czy w ogóle to robicie) worek, ubrania na
| zmiane itp?

przewaznie w plecaczku lub torebce miala na zmiane bluzeczke, rajstopy i
majteczki. W skrajnych przypadkach dodatkowe spodnie, nigdy nie podpisywalam
tych ubran - moje dziecko jest z tych co to od 1-go dnia rozpoznaje co swoje
;)

| Czy mozna zamówic gdzies gotowe tasiemki z imieniem na
| przyprasowanie, ew. przyszycie?

pewnie w drukarniach albo firmach reklamowych by Ci porobili cos takiego ( u
san nawet w punktach ksero :) ). Ja nastomiast nie korzystalam - jedyne co
to posciel i pizamke Weronika miala podpisana - ale wtedy to wyszywalam jej
imie i nazwisko ( ja z tej tradycyjnej szkoly :D )

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

Kraków - Zajęcia dodatkowe - język angielski, taneczne, muzyczne, plastyczne
książki o wychowywaniu dziecka nowego partnera
Niania do 4 latki potrzebna. Katowice.
Dzieci, plac zabaw i sąsiedzi.
Polecam opiekunke-Warszawa