przedwczesne pokwitanie

1. Data: 2005-03-19 13:52:16

Temat: przedwczesne pokwitanie
Od: Pihont <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję informacji na temat przedwczesnego pokwitania.
Gdzie je mogę znależć?
Dziękuję

2. Data: 2005-03-19 21:47:19

Temat: Re: przedwczesne pokwitanie
Od: Konrad <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pihont napisał:

> Potrzebuję informacji na temat przedwczesnego pokwitania.
> Gdzie je mogę znależć?
> Dziękuję

może na google?

3. Data: 2005-03-20 18:44:41

Od: Pihont <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad napisał(a):

> może na google?
tak się składa że w google nie znajduję żadnej strony z dokładnymi
informacjami.
Może ktoś ma inną radę.

4. Data: 2005-03-20 19:13:54

Od: MarioBe <n...@...tego> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pihont napisał:

> tak się składa że w google nie znajduję żadnej strony z dokładnymi
> informacjami.
Znalazłam anglojęzyczne (i nie tylko) strony na ten temat. To kilka
linków. Niestety nie wiem, czy chodzi o chłopca, czy dziewczynkę, więc
jest tam adres do strony o przedwczesnym pokwitaniu chłopców m.in.
http://www.uihealthcare.com/topics/hormonaldisorders
/horm4706.html
http://www.ohiohealth.com/healthreference/reference/
3573DF24-4571-4812-89C87340A4432DFE.htm?category=546
1
A to wyniki wyszukiwania w Google'u pod hasłem "przedwczesne
dojrzewanie". Jest tego dużo, więc nie wklejam konkretnych linków.
Pozdrawiam,
A.

5. Data: 2005-03-20 19:53:03

Od: Pihont <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki.
Problem w tym że angielski u mnie raczej słabiutki a żaden z linków z
Googli nie prowadzi do strony z pełnymi informacjami.
Na tych stronach gdzie mogą być trzeba być lekarzem żeby mieć dostęp.

6. Data: 2005-03-20 20:06:50

Od: "Knecht Ruprecht" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pihont" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Googli nie prowadzi do strony z pełnymi informacjami.
> Na tych stronach gdzie mogą być trzeba być lekarzem żeby mieć dostęp.

Co do tego ostatniego: spróbuj kliknąć opcję "kopia" przy interesującej Cię
pozycji po wyszukaniu w googlach, ja kiedyś zauważyłem że nawet jesli po
kliknięciu w link pojawia mi się ekran logowania bez żadnej treści, to
klikając w kopię mozna objerzeć treść.

pozdrawiam,
knecht

Borelioza na czym polega ?
Czy na sali jest pediatra? (szczepionka przeciw grypie)
Cesarskie cięcie na życzenie?
bol glowy,ucha ?? PILNE
zwolninie po operacji