przegorzan

11. Data: 2004-08-03 07:31:03

Temat: Re: przegorzan
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Aug 2004 00:52:40 +0200, "Stefan Siudalski"
<s...@p...pl> wrote o przegorzanie:

>to jest roślina co dopiero w drugim , trzecim roku piękne pędy wypuszcza i
>kwitnie - u mnie jest ponad 20 lat

On naprawdę nie wygląda, jakby mu się chciało rozwijać, ale też
nie umiera. Następny rok będzie zatem ostatnim u mnie dla
przegorzanu, jeśli nie wypuści łebków. Rok ostatniej szansy :)))

Pozdrawiam,
Anka

12. Data: 2004-08-03 07:31:16

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 02 Aug 2004 18:35:59 +0200, Marta Góra <m...@m...pl>
wrote o przegorzanie:

>U mnie Aniu było podobnie, jesienią jednak dostał sznasę
>(pomogły czosnki - a. giganteum) i specjalnie przygotowane
>miejsce:-)

Hmm, jak te czosnki pomogły, zaintrygowało mnie? "Specjalnie
przygotowane miejsce" tzn. suchsze i piaszczystsze?

Pozdrawiam bez łebków przegorzanowych
Anka :)

13. Data: 2004-08-03 07:53:36

Od: "Stefan Siudalski" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On naprawdę nie wygląda, jakby mu się chciało rozwijać,
Teraz ma tylko rozetę i to mu wystarcza
SJS

14. Data: 2004-08-03 13:22:12

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kowalska napisał:

> Hmm, jak te czosnki pomogły, zaintrygowało mnie? "Specjalnie
> przygotowane miejsce" tzn. suchsze i piaszczystsze?

Marzyłam o a. giganteum od dawna - podobają mi się te
wielgachne kule:-)
Niestety nie mogłam nigdzie dostać, w końcu czosnki
przyjechały z Wrocławia:-)
Coby nie zmarnować tak cennych roślin postanowiłam posadzić
je na południowym stoku (mam nadzieję, ze Janusz nie czyta),
gdzie woda nie stoi a raczej spływa. Wymieniłam też glinę na
lżejszą ziemia z piaskiem, pod spód dałam drenaż.
A że działam hurtem to zostało miejsce na przegorzany:-)
I oczywiście są tam ze dwa mrowiska.

Ot i cała historia:-)

Melduję, ze czosnki kwitły pięknie:-)

Pozdrawiam
Marta

15. Data: 2004-08-03 21:02:54

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> Melduję, ze czosnki kwitły pięknie:-)

Cieszę się :-).

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jego siostra (wychowana na Lutrze,
Ale jędza), miała ciało wciąż chudsze;

16. Data: 2004-08-03 22:03:07

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:

> Cieszę się :-).

Mam nadzieję, że nie był to jednorazowy wybryk i za rok
zakwitną znowu:-)

Pozdrawiam
Marta

17. Data: 2004-08-04 21:47:57

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Siudalski" <s...@p...pl> napisał

> Teraz ma tylko rozetę i to mu wystarcza
> SJS

Jeśli ktoś chce ze 20 takich rozet - proszę uprzejmie,
u mnie Echinops ritro się zchwaścił... Wyrywam siewki ale zawsze coś
kilkadziesiąt zostaje.

Pozdrawiam
p...@r...pl

Karagana - jak rozmnożyć?