przekazanie prośby

1. Data: 2004-10-20 05:48:00

Temat: przekazanie prośby
Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
znajoma poszukuje trzyletniego aloesa na nalewkę przeciwmiażdzycową dla
męża. Jeśli ktoś byłby skłonny pozbyć się takiego okazu, proszę o kontakt. I
proszę, nie żartujcie sobie ze mnie - nie wnikam w zasadność tej potrzeby,
natomiast ona traktuje to jak ostatnią deskę ratunku.
Gabi

2. Data: 2004-10-20 08:02:49

Temat: Re: przekazanie prośby
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GabiS" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dla
> męża. Jeśli ktoś byłby skłonny pozbyć się takiego okazu, proszę o

Pierwszy raz słyszę o takim zastosowaniu.
Taka nalewka na zdrowie raczej mu nie wyjdzie.

> I proszę, nie żartujcie sobie ze mnie - nie wnikam w zasadność tej
potrzeby,
> natomiast ona traktuje to jak ostatnią deskę ratunku.

Aż tak bardzo chce się go pozbyć?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

3. Data: 2004-10-20 09:30:52

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał

> Taka nalewka na zdrowie raczej mu nie wyjdzie.
>
> Aż tak bardzo chce się go pozbyć?
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy
Miałeś nie żartować! Przecież ludziom pomaga to w co wierzą. Wśród znajomych
nie ma trzyletniego okazu, a i te młodsze też już zostały oskubane z
listków. Osoba, w imieniu której piszę, chętnie odkupi w/w aloesa.
Jestem dość zażenowana przekazywaniem tej prośby. Jednak moment jest dość
szczególny, bo w ostatnich dniach zmarły dwie długo pracujące w Instytucie
osoby, więc następuje naturalna, moim zdaniem, konsolidacja naszej
społeczności:(
Gabi

4. Data: 2004-10-20 09:56:10

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GabiS" <s...@i...pl>
> Miałeś nie żartować!

To nie są żarty, aloes na chore serce może zaszkodzic.
Najlepiej napisz do Piotra S.

> Przecież ludziom pomaga to w co wierzą. Wśród znajomych
> nie ma trzyletniego okazu, a i te młodsze też już zostały oskubane z
> listków. Osoba, w imieniu której piszę, chętnie odkupi w/w aloesa.

Aloes stosuje sie zewnętrznie na poprawienie urody lub wewnetrznie na
regulowanie zaburzeń przewodu pokarmowego i oczyszczajaco.

> [...]
Instytucie
> osoby, więc następuje naturalna, moim zdaniem, konsolidacja naszej

Współczuję, ale radzę pogonić trochę towarzystwo codziennie truchtem
przez 30 minut [aż do wystąpienia potu] i karmić normalną a nie wysoko
przetworzoną żywnością.
To najprostsza recepta na zdrowie.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

5. Data: 2004-10-20 11:12:03

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> proszę, nie żartujcie sobie ze mnie - nie wnikam w zasadność tej potrzeby,
> natomiast ona traktuje to jak ostatnią deskę ratunku.

Moja żona niedawno przeczytała,że aloes ma być do trzech lat,
póżniej traci właściwości.Lepiej wykorzystać jaki wpadnie w ręce
a odpowiedniego szukać pźniej.
Zwróć uwagę znajomej na żyworódkę pierzastą,ma chyba szerszy
zakres działania niż aloes.Opis w starych numerach Nieznanego
Świata.
MIrzan>

6. Data: 2004-10-20 11:29:56

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja żona niedawno przeczytała,że aloes ma być do trzech lat,
> póżniej traci właściwości.Lepiej wykorzystać jaki wpadnie w ręce
> a odpowiedniego szukać pźniej.

A nie wystarczą po prostu normalne młode liście, niezależnie od wieku
rośliny?

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2004-10-20 11:36:38

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A możesz sprawdzić czy to według ponizszego przepisu ta nalewka?

> Moja żona niedawno przeczytała,że aloes ma być do trzech lat,
> póżniej traci właściwości.[...]

Tutaj też to potwierdzają:
http://akupresura.akcjasos.pl/rosliny_egzotyczne.htm

Pozdrawiam, Jerzy

---

8. Data: 2004-10-20 12:03:17

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkie sugestie zostaną przekazane.
Gabi

9. Data: 2004-10-20 12:18:32

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GabiS" <s...@i...pl>
> Dzięki wszystkie sugestie zostaną przekazane.

Lepiej zapytaj Janusza z jakich winorośli robi się czerwone wino.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

10. Data: 2004-10-20 12:52:21

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GabiS" <s...@i...pl>
> Dzięki wszystkie sugestie zostaną przekazane.

A może lepiej skorzystać z gotowca?
Np. Aloes Plus - roślinny preparat wzmacniający.
www.herbapol.com.pl

--
Pozdrawiam, Jerzy

---