przeklinający to ....

1. Data: 2005-03-08 13:02:47

Temat: przeklinający to ....
Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam sie do wszystkich przeklinających-

została tu podjęta dyskusja- w skrócie-
wyszło na to, że przeklinanie jest świadectwem niskiego\braku wykształcenia
(budowlańcy, robotnicy, sprzątaczki itd. mimo, że w żadej z tych profesji
często nie brakuje ludzi ze średnim wykształceniem- ale to moja uwaga, a nie
dywagujących ze mną), patologicznego otoczenia, prostoty przeklinającego,
arogancji, braku obycia, a wręcz przeczytałam, że np.doktorant kwalifikuje
się do innej grupy ludzi wręcz objetych kwarantanną nieprzeklinania, bo
gdzieżby magister, dyrektor, prezes mógł przeklinać, a nie daj boże upić się
( teoria wg. anonima X).
Jesteśmy 'tępi' ( wg. .....) dlatego, że używamy czasem k....p....Co Wy na
to ????

Tak naprawdę to ci pseudointeligenci, pozoranci zarzekają się jak żaby
błota, straszą, wyzywają po to by dobrze tu wypaść, a każdy rozumny człowiek
wie, że to mało,że ti tylko internet to i tak wielu ma to w dupie

pozdrawiam ewa

1. Data: 2005-03-08 13:11:46

Temat: Re: przeklinający to ....
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@b...pl> napisał w wiadomości

22 przecinki + jedna kropa kończąca zdanie - to wszystko co zrozumiałem z
Twojego tekstu.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-03-08 13:18:48

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa napisał:

> Zwracam sie do wszystkich przeklinających-

Hm.
Czy ktos zrozumiał, o co tej kobiecie chodzi?

--
GABi

1. Data: 2005-03-08 13:26:06

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Ewa" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
>
> 22 przecinki + jedna kropa kończąca zdanie - to wszystko co zrozumiałem z
> Twojego tekstu.

....jest jeszcze znak zapytania

ek

1. Data: 2005-03-08 13:31:32

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ....jest jeszcze znak zapytania

Tak, ale jego akurat nie zrozumiałem.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-03-08 13:34:18

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

cóż zapytaj swojej zdechłej świnki- moze Ci podpowie

ek

1. Data: 2005-03-08 13:38:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

GABi napisał(a):

> Czy ktos zrozumiał, o co tej kobiecie chodzi?

Przynajmniej parę osób się starało ;-)

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-03-08 13:40:12

Od: HardStyler <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa napisał(a):
> Zwracam sie do wszystkich przeklinających-
To ja tu jestem wzorem :)

> Jesteśmy 'tępi' ( wg. .....) dlatego, że używamy czasem k....p....Co Wy
> na to ????
Ja proponuje sie nie odzywac, bo tak naprawde gadasz z ludzmi nizszego
szczebla rozwoju - to sa tacy, ktorym powiedziano, ze nie wolno
przeklinac, bo to "brzydko". Oni przyjeli taki poglad jak swoj wlasny
nie zastanawiajac sie nad tym... Sa ograniczeni. Bo mamusia mowila, ze
nie wolno przeklinac to tak jest. Chuj im w dupe - ja nie bede nikogo
oswiecal. Sa to zazwyczaj meskie cioty, ktore byly izolowane od zycia.
Uslyszenie kurwa na ulicy to dla nich jedna z najgorszych rzeczy, jakie
im sie w zyciu przydarzyly.

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-03-08 13:45:55

Od: zielsko <m...@g...cy> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na wiadomość <d0ka84$3jr$1@nemesis.news.tpi.pl> z dnia Tue,
08 Mar 2005 14:40:12 +0100, napisaną przez HardStyler:

[....]
> oswiecal. Sa to zazwyczaj meskie cioty, ktore byly izolowane od zycia.
> Uslyszenie kurwa na ulicy to dla nich jedna z najgorszych rzeczy, jakie
> im sie w zyciu przydarzyly.

To jest poważnie napisne czy tylko tak ironicznie, a do mnie tępego nie
dotarło?
--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.w.szu.pl

1. Data: 2005-03-08 13:49:16

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GABi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Hm.
> Czy ktos zrozumiał, o co tej kobiecie chodzi?

przykro mi starałam się napisać bardzo prosto, zwykłym prostym językiem,
nic nie poradzę, że to zatrudne dla Ciebie

cięzko czasem zebrać literki w wyrazy, wyrazy w zdania, a zdania w całość,
a z całości sens wyciągnąć....naprawdę Ci współczuję

ek

depresja
urojenia wielkościowe - materiały?
[OT]Schizoidalna osobowosc