przeliczenia i kolory

1. Data: 2002-06-06 11:13:04

Temat: przeliczenia i kolory
Od: "Icez" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1)Jeżeli znalazłam pare "przeliczeń" kolorów, które nie są jeszcze
umieszczone na stronie http://sedno.com/haft/, to czy mogę te kolory podać
bezpośrednio w mailu? Czy powinny być one wpisane w jakimś programie i wtedy
wysłane?
2)Jeśli mam nieco inne przeliczenia danego koloru, niż znajdują się w
tabeli, to też je wysłać?

Agnieszka

1. Data: 2002-06-06 15:43:46

Temat: Re: przeliczenia i kolory
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Agnieszko.
Na pewno przydadzą się nowe koliory których nie ma, a co do odmienności to
zdaj się na własny osąd.jeżeli widziałas te kolory w naturze i porównałas z
innymi i rzeczywiście są identyczne to myslę że można je wyslac
ale to tylko moje zdanie, a co do formy to najlepiej zapytac własciciela
strony
kasia

1. Data: 2002-06-06 16:50:49

Od: "Icez" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@w...pl> wrote in message news:adnum5$gnp$1@news.tpi.pl...
> [...]
> innymi i rzeczywiście są identyczne to myslę że można je wyslac
> ale to tylko moje zdanie, a co do formy to najlepiej zapytac własciciela

Dzięki za radę :)
Co do różnych oznaczeń, tego samego koloru, to niestety nie widziałam go
jeszcze. Po prostu na wzorze, z którego teraz korzystam, mam przeliczenie i
różni się ono od tego, co znajduje się na stronie.

Agnieszka

1. Data: 2002-06-07 06:44:07

Od: "Justyna Goworek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam przeliczenie i różni się ono od tego, co znajduje się na stronie.
> Agnieszka

Czesc,
Niestety z przeliczeniami tak to juz jest. Poniewaz kazda firma ma troche
inna game kolorystyczna, wiec nie zawsze da sie "trafic" i znalezc dokladnie
ten sam kolor w gamie innej firmy. Dlatego przeliczenia roznia sie od
siebie, bo autorzy dobieraja kolory " na oko" i innymi metodami
chalupniczymi. A to swiatlo maja inne albo slonce wieci i juz inny kolor
bardziej pasuje.

Na poczatku jak sciagnelam sobie z sieci chyba ze 4 to sie przerazilam ze
tak jest. Z reszta przy wiekszosci z nich jest klauzula, ze ostateczny dobor
pozostawiaja uzytkownikowi. Osobiscie staram sie nie przeliczac bo kilka
razy tak sobie dobralam kolory ze to bylo widac ze cos nie tak.

Pozdrawiam,
Justyna (Lodz)

Krakow
Madziula, Liana, Krycha