przeliczniki

1. Data: 2002-01-07 13:24:47

Temat: przeliczniki
Od: "Joanna Gacka" <j...@w...to.kopernik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Bardzo zalezy mi na tabellach "przeliczajacych" kolory Anchora, DMC i
Ariadny - czesc juz sobie jakos uzbieralam, ale przydaloby sie wiecej.
Widzialam troche w jednym sklepie, ale pani z rak nie chciala wypuscic. Moze
ktos moglby sie podzielic taka wiedza?

Joanna Gacka
j...@o...pl

1. Data: 2002-01-07 13:30:55

Temat: Re: przeliczniki
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Gacka wystukał w wiadomości <a1c7kp$q75$1@news2.ipartners.pl>:

> [...]
> Widzialam troche w jednym sklepie, ale pani z rak nie chciala wypuscic. Moze

Mam ksero oficjalnych przeliczników Anchora na DMC (znaczy autorem jest
Anchor), może do jutra skończę przerabiać je na wersję elektroniczną,
to się podzielę.

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2002-01-07 18:31:53

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Mam ksero oficjalnych przeliczników Anchora na DMC (znaczy autorem jest
> Anchor), może do jutra skończę przerabiać je na wersję elektroniczną,

Zobacz czy to cie zadowoli:
http://www.geocities.com/annabella.geo//floss.html
Grazyna

1. Data: 2002-01-08 08:39:16

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Widzialam troche w jednym sklepie, ale pani z rak nie chciala wypuscic. Moze

Mam tylko linki do przelicznika DMC na Anchor i odwrotnie
DMC To Anchor Embroidery Floss Conversion Chart
http://yarntree.com/019dmccn.htm

Anchor To DMC Embroidery Floss Conversion Chart
http://yarntree.com/018anchc.htm

Mam tez w domu kilka ptaszkow, m.in. jeden zimowy, siedzacy na
oszronionej galazce, ktory osobiscie wykonalam i dalam mojemu lubemu
jako prezent. Jak znajde chwile, zeskanuje i podesle albo tylko chetnym,
albo Skrzacikowi, ktory ma juz kilka wzorow ode mnie :-)))

Milego dnia :-)
Arleta

1. Data: 2002-01-25 15:33:35

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zobacz:

sedno.com/haft/ - po polsku !

na razie bez ariadny, ale jak ktoś podrzuci autorowi
tabelę to będzie i ariadna !

1. Data: 2002-01-25 16:37:20

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sedno.com/haft/ - po polsku !
>
> na razie bez ariadny, ale jak ktoś podrzuci autorowi
> tabelę to będzie i ariadna !

Genialne !! To dziala! Dzieki.
Mam tylko na papierze ariadna - anchor, bedzie Ci sie chcialo wklepywac?
Jesli tak, to wskanuje i wysle.
Elzbieta

1. Data: 2002-01-25 20:33:50

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam tylko na papierze ariadna - anchor, bedzie Ci sie chcialo wklepywac?
> Jesli tak, to wskanuje i wysle.
> Elzbieta

Prześlij, ale jescze poczekam, może jakaś duszyczka
wklepie to do excela :-)

Wzory krzyzykowe
jestem poczatkujacy :)
Małe pytanko
crack do PCS (5.0.71) i pasmanteria w Bialymstoku
ptaszek Tweety