przeliczniki-drukowanie

1. Data: 2004-10-06 18:55:23

Temat: przeliczniki-drukowanie
Od: "AnnaB." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi mili, wiem,że o przelicznikach było nie raz.
Ale tym razem chodzi mi o to,że chciałam sobie wydrukować tę stronkę i
nie mogę. A chcę mieć kolorki na papierze.
Drukował już to kto?
http://www.findstitch.com/resources/colors.cgi/brand
,dmc/page,5

--
Pozdrawiam!

Anna B. (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-10-06 20:33:00

Temat: Re: przeliczniki-drukowanie
Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę zwrócić uwagę na to , że kolory wydrukowane niestety nie będą
dokładnie odwzorowywać rzeczywistych kolorów, więc czy warto drukować. Ola

1. Data: 2004-10-06 20:52:40

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex" <l...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> Proszę zwrócić uwagę na to , że kolory wydrukowane niestety nie będą
> dokładnie odwzorowywać rzeczywistych kolorów, więc czy warto drukować. Ola

tez o tym pomyslalam...
czasami odcienie sa bardzo zblizone a drukarka moze przeklamywac kolory i
nie trafisz dobrze w odcien...
ja juz teraz ufam tylko wlasnym oczetom i to tylko jak widze kolory w
swietle dziennym bo sztuczne nadaje zolty odcien kolorom

kasiatoya

1. Data: 2004-10-06 21:24:49

Od: "AnnaB." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czasami odcienie sa bardzo zblizone a drukarka moze przeklamywac
kolory i
> nie trafisz dobrze w odcien...
> ja juz teraz ufam tylko wlasnym oczetom i to tylko jak widze kolory

Ale ja chce drukowac te kolory, bo moj monitor klamie bardziej, niz
drukarka :D
Mam kilka mulin DMC, ktorym mama zgubila numerki i jakos chce je
opisac.

--
Pozdrawiam!

Anna B. (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-10-06 21:28:14

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaB. wrote:

> Mam kilka mulin DMC, ktorym mama zgubila numerki i jakos chce je
> opisac.

A nie prościej pójść do jakiejś miłej pasmanterii i porównać? Szansa na
"trafienie" kolorów znacznie większa :) Poza tym te kolorki też nie są
idealne. Zerknij tu:
http://www.dmc.com/majic/pageServer/0s0101001b/en/Co
lor_card_-_Article_117.html

pozdrawiam
Julita
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-10-06 21:33:18

Od: "AnnaB." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie prościej pójść do jakiejś miłej pasmanterii i porównać?

No pewnie, ze byłoby prościej, ale najbliższa mila pasmanteria jest 50
km ode mnie. Serio!
Ale dzięki za chęć pomocy.
Najbardziej jednak intryguje mnie to, ze ja to już kiedyś drukowałam,
a teraz nie mogę.
Milej nocki!

--
Pozdrawiam!